ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
سوْال پرهزینه از دریادار سیاری

حمله تتلیتی‌ها به مجری اختیاریه

سوال سید مرتضی فاطمی مجری برنامه اختیاریه از امیر دریادار حبیب‌الله سیاری درباره حضور امیر تتلو روی عرشه ناوشکن جماران برای او گران تمام شد و صفحه اینستاگرام این مجری مورد هجوم طرفداران امیر تتلو قرار گرفت.
حمله تتلیتی‌ها به مجری اختیاریهبه گزارش خبرنگار ریتم نو، فاطمی در گفتگو با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  زمانی که گریزی زد به حضور امیر تتلو بر روی ناوشکن جماران، درخواست کرد که دیگر اجازه ندهند هر شخصی بر روی ناوشکن ارتش حضور پیدا کند چراکه حضور تتلو حواشی بسیاری را در پی داشته است.
پس‌ازاین اظهارنظر مجری برنامه اختیاریه؛ تتلیتی‌ها به صفحه اینستاگرام او حمله و در کامنت‌های خود به او اهانت کردند.
طرفداران تتلو (تتلیتی‌ها) که از نقد این مجری ناراحت شده بودند، با نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ناسزا و اهانت، نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.
فاطمی هم نیز در واکنش به این کامنت‌ها در ابتدای جدیدترین برنامه اختیاریه گفت: ما صحبتی درباره خواننده جوان کردیم که اکنون ایران هم نیست و استعدادی هم در موسیقی داشت که به‌هرحال این استعداد استفاده نشد و اتفاقات عجیب‌وغریبی هم در عرصه سیاست برایش افتاد و رفت اما اشاره و نقدی کردیم که در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدیم باسیلی از حرف‌های رکیک، نقد و حرف‌هایی که به‌خصوص از جوان‌های دهه هشتادی ما را می‌ترساند و نیازمند جامعه‌شناسی است و خیلی زود باید ادبیات این نسل را پیدا و با آن‌ها گفتگو کنیم وگرنه یکسری اتفاقات ناخوشایندی در پیش است.» 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه