ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
توضيح دريادار سياری درباره ساخت كليپ روی عرشه ناوشكن:

اصلاً نمی‌شناختیم كه تتلو كی هست!

تیرماه سال 94 امیر تتلو با انتشار قطعه تصویری «انرژی هسته‌ای» که بر روی عرشه ناوشکن جماران تصویربرداری شده بود همه را شوکه کرد و حالا پس از گذشت قریب به چهار سال از انتشار این اثر؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره این همکاری توضیح داد و گفت که اصلاً این خواننده را نمی‌شناخته‌اند.
اصلاً نمی‌شناختیم كه تتلو كی هست!به گزارش خبرنگار ریتم نو، سیاری در برنامه تلویزیونی اختیاریه شبکه پنج سیما درباره کلیپی که چند سال پیش امیر تتلو به کارگردانی اردشیر احمدی، روی عرشه‌ی ناوشکن جماران اجرا کرده بود توضیح و از عدم شناخت این خواننده خبر داد.
مجری برنامه اختیاریه در گفتگوی با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری گریزی به همکاری با امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو زد و گفت که برای همه‌ی ما باعث افتخار است که این‌قدر پیشرفت کرده‌ایم اما حرکت‌های این‌چنینی نباید روی ناوشکن اجرا شود.
پس از اشاره مجری به کلیپ تتلو روی عرشه ناوشکن ارتش و حاشیه‌های بعدازآن، دریادار دراین‌باره توضیح داد: "والله ما او را نمی‌شناختیم که اصلاً کی هست. گفتند یک اکیپی آمده که آهنگی بسازد و خواننده دارند، سیستم‌های فرهنگی ما هم هماهنگ کردند، آن‌ها رفتند انجام دادند ولی یک‌چیز دیگری از توی آن درآمد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه