ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
اجرای همه قطعات آلبوم «انرژی مثبت» در تهران

فرزاد فرخ به آرزویش رسید

فرزاد فرخ چهره جدید عرصه موسيقي پاپ كه نخستین آلبوم رسمی‌اش را بانام «انرژی مثبت» در اولین روزهای فروردین‌ماه به انتشار رساند، قرار است برای اولین بار در تهران به روی صحنه برود.

فرزاد فرخ به آرزویش رسیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، فرزاد فرخ پس از برگزاری کنسرت‌هایی در کیش، نوشهر، بندرعباس و قشم قرار است هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه با مخاطبانش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران دیدار کند و نخستین تجربه استیج تهرانش را رقم بزند.
این خواننده در ابتدا قرار بود کنسرتش را فقط هفتم اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد روی صحنه ببرد اما به دلیل استقبال مخاطبان، این کنسرت برای یک‌شب دیگر يعني 8 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید شد.
فرخ با انتشار قطعه «هوای تو» توسط موسسه آوازی نو به مخاطبان موسیقی پاپ معرفی شد که با استقبال خوبی مواجه شد و در ادامه با انتشار تک آهنگ‌هایی چون لبخند، دیوار، گل قرمز، اهل عاشقی، دیوانگی، رویای من، دیونه برگرد و دردانه مخاطبان بسیاری را جذب کرد.
این خواننده سوم فروردین‌ماه امسال هم نخستین آلبوم رسمی‌اش بانام «انرژی مثبت» را به تهیه‌کنندگی موسسه آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی روانه بازار موسیقی کشور کرد. این آلبوم ده قطعه‌ای از سروده‌ها و ساخته‌های خود فرزاد فرخ است که در همکاری با چهره‌های مطرح عرصه موسیقی پاپ همچون فرشاد فارسیان، مهرشاد خلج، پیام طونی، فیروز ویسانلو، یاشار خسروی و ... تولید و منتشرشده است.
فرزاد فرخ همچنین نخستین آلبوم رسمی‌اش را به‌صورت رایگان در وب‌سایت‌ها در اختیار مخاطبانش قرار داده است.
فرزاد فرخ هم همانند خیلی از خوانندگان مطرح اين روزها سال‌های زیادی را پشت درهای بسته معروف شدن مانده است و پس از چهارده سال فعالیت در این حوزه توانست با کمک موسسه آوازی نو به هدفش برسد و او که در یک‌سالگی قطعه هیت «هوای تو» آرزوی هم‌صدایی با هوادارانش را داشت، چند روز دیگر به این آرزو خواهد رسید و چهار سانس طی دو شب با هوادارانش در پایتخت هم‌صدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

منبع: ریتم نو
برچسب ها: فرزاد فرخ کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه