ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
حمایت عجیب بازیگر "متری شیش و نیم" از تتلو

آیا نقش‌های نوید محمد زاده به شخصیت تتلو شباهت دارد؟

نوید محمد زاده بازیگر معروفی که در میان مخاطبان سینما بسیار محبوب و پرطرفدار است با انتشار آهنگ «من 2» از امیر مقصود لو ملقب به تتلو در صفحه ایسنتاگرامش از او حمایت کرد.
آیا نقش‌های نوید محمد زاده  به شخصیت تتلو شباهت دارد؟به گزارش خبرنگار ریتم نو، نوید محمد زاده با اشتراک‌گذاری آهنگ «من 2» از امیر تتلو، خطاب به این خواننده نوشت: «ماه خوندی، ماه»
این اقدام محمد زاده واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت به‌خصوص بعد از حواشی اخیر تتلو در گرجستان و برگزاری کنسرتی دور از عرف جامعه ایران و حتی گرجستان! اما برخی از کاربران، این اقدام محمد زاده را شجاعانه خواندند. چراکه او بدون در نظر گرفتن واکنش‌های مردم، آهنگ خواننده دلخواهش را به اشتراک گذاشته است.
برخی دیگر از مخاطبان و کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، این بازیگر را یک «تتلیتی» خطاب کردند؛ لقبی که به طرفداران تتلو گفته می‌شود!
کاربرانی هم از به اشتراک گذاشتن این پست توسط نوید محمد زاده تعجب کرده‌اند و از او پرسیده‌اند که باید مبهوت پست تتلوی او باشند یا پستی که چند وقت پیش در رابطه با شجریان و با تیتر «افتخار، اعتبار، فخر ما ایرانیان» به اشتراک گذاشته بود؟

آیا نقش‌های نوید محمد زاده  به شخصیت تتلو شباهت دارد؟

نکته قابل‌توجه این اقدام هم، فالو و آنفالو کردن این بازیگر توسط کاربران است. پس از اشتراک گذاشتن آهنگی از تتلو، برخی از مخاطبان نوید محمد زاده، او را برای این اقدام، سرزنش و آنفالو کردند و برخی دیگر که از طرفداران تتلو بودند به صفحه رسمی این بازیگر آمدند و در حمایت، او را فالو کردند.
برخی دیگر از کاربرانی که پیگیر صفحه نوید محمد زاده بودند هم به دلیل بی‌احترامی‌های تتلو به بانوان و حمایت این بازیگر از این خواننده تصمیم به ترک صفحه محمد زاده گرفتند و دلیل تصمیمشان را این‌گونه عنوان کردند که پیگیر فردی که به بانوان سرزمینش احترامی نمی‌گذارد، نخواهند بود. 
در پایان باید به کامنتی از یکی از کاربران اشاره کرد که خطاب به نوید محمد زاده نوشته است: «اینجاست که آقا چاوشی میگه: داری با ریشه هات چیکار می‌کنی؟»
البته شاید دلیل حمایت نوید محمد زاده، طبق صحبت برخی مخاطبان و منتقدان، این باشد که نقش‌های وی شبیه به شخصیت تتلو است. آیا شما هم موافق شباهت نقش‌های بازیگر فیلم‌های "متری شیش و نیم" و "مغزهای کوچک زنگ زده" باشخصیت تتلو هستید؟


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه