ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

امید حاجیلی مدیر برنامه‌هایش را عوض کرد

امید حاجیلی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ مدیر برنامه‌هایش را عوض کرد.
امید حاجیلی مدیر برنامه‌هایش را عوض کردبه گزارش خبرنگار ریتم نو، امید حاجیلی از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی مدیر برنامه‌های خود را عوض کرد. این خواننده با انتشار عکسی از خود در کنار پویا افشاری، خبر از تمام همکارش با او داد.

امید حاجیلی با انتشار عکس زیر نوشت: « سلام به دوستان عزيزم/ خواستم با اين پست پايان همكاري خودم با پويا افشاري عزيز رو اعلام كنم و يك خسته نباشيد و تشكر داشته باشم براي اين مدت همراهي و زحمات/با آرزوي موفقیت‌های روز افزون براي پويا ي عزيز»

امید حاجیلی مدیر برنامه‌هایش را عوض کرد

چند ساعت بعدازاین اطلاع‌رسانی توسط امید حاجیلی، پویا افشاری نیز با انتشار مطلبی از پایان همکاری‌اش با این خواننده خبر داد و گفت: « به پایان آمد این دفتر... حدود چهار سال از مدیریت گروه حاجیلیتو  و افتخار مدیر برنامگی امید حاجیلی گذشت. ساعتهای زیادی رو کنار این گروه و استاد گذروندم که قطعا از پر افتخار ترین دوران زندگی کاریم بود.ممنون از همه اعضاء گروه و امید حاجیلی عزیزم که خیلی خیلی بهم لطف داشت.اگر کسری در کارم بودم به بزرگیتون ببخشید. از مجید عبدی عزیز و شرکت رویال هنر خیلی ممنونم که این فرصت رو بهم دادن.و براشون آرزوی بهترینها رو دارم.اصل تشکر از خانواده محترم حاجیلیه و فن پیجهای مهربون و کاردرست امید که حمایتم کردن و تقریبا نقش خیلی خیلی بزرگی در موفقیتم داشتن. همیشه موفق باشین.و ممنون از مخاطبهای خوب گروه باحال حاجیلیتو.. بدرود...»

امید حاجیلی مدیر برنامه‌هایش را عوض کرد

نکته قابل‌توجه این قطع همکاری؛ اعلام این خبر در ساعت 4 صبح امروز توسط امید حاجیلی بود که تعجب مخاطبان را برانگیخت و برخی از هواداران این خواننده، دلیل اعلام این خبر در این ساعت از شبانه‌روز را از او جویا شدند.
شنیده‌ها حاکی از این است که امید حاجیلی مدیر برنامه‌های جدید خود و جایگزین پویا افشاری را انتخاب کرده و صحبت‌های اولیه با او انجام‌شده است اما هنوز تصمیم به معرفی او ندارد و به‌زودی با انتشار عکسی، از مدیر برنامه‌های جدید خود رونمایی می‌کند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه