ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
محبوبیت "بهت قول میدم" از كره جنوبی تا مكزیک

ركورد ٥٨ میلیون بازدید ویدیوی محسن یگانه در یوتیوب

ویدیوی اجرای زنده قطعه «بهت قول میدم» از محسن یگانه با بیش از 58 میلیون بازدید و 22 هزار کامنت در یوتیوب غوغا به پا کرد و توانست رکورد بیشترین بازدید و کامنت یک موزیک ویدیو را کسب کند.
ركورد ٥٨ میلیون بازدید ویدیوی محسن یگانه در یوتیوببه گزارش خبرنگار ریتم نو، محسن یگانه که در تاریخ 22 دسامبر 2016 موزیک ویدیوی بهت قول میدم را در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشته  تا امروز توانسته است رکورد بیشترین بازدید و کامنت را در میان هنرمندان ایرانی از آن خود کند.
این قطعه پس از اجرا به‌صورت آنپلاگد در کنسرت تهران و انتشارش به‌صورت موزیک ویدیو، در بین قطعات هیت این خواننده قرار گرفت و نظر مخاطبان ایرانی و همچنین خارجی را به خود جلب کرد.

ركورد ٥٨ میلیون بازدید ویدیوی محسن یگانه در یوتیوب
از نکات قابل‌توجه این اتفاق مهم استقبال مخاطبان خارجی زیان از این قطعه اشاره است که علاوه بر بازدید، بیشترین کامنت را برای این خواننده در قسمت نظرات گذاشته‌اند و نزدیک به هزار نفر در کامنت ها گفته‌اند که به خاطر این موسیقی خواهان یادگیری زبان فارسی هستند.
اکثر کشورهای دنیا ازجمله اندونزی، ترکیه، عربستان، بنگلادش، هند، المان، امریکا، مکزیک، نروژ، روسیه، کانادا، دانمارک، اتیوپی، افریقای جنوبی، استرالیا، اکوادور، الجزایر، تانزانیا، تاجیکستان، رومانیایی، بلاروس و ... برای این خواننده کامنت گذاشته و ابراز علاقه کرده‌اند.
یکی از مخاطبان این آهنگ از اتریش برای این موزیک ویدیو نوشته است که موسیقی مرز نمی‌شناسد و این موسیقی عالی است و مخاطب دیگری از هلند برای یگانه نوشته بااینکه کلمه‌ای از این آواز را درک نمی‌کند اما این آهنگ را دوست دارد.
مخاطبی از ترکیه این آهنگ را شگفت‌انگیز خوانده و به یگانه تبریک گفته است و شخصی دیگر از همین کشور نیز موسیقی را جهانی عنوان و آرزوی جهانی امن‌تر با مردمی خوشبخت‌تر کرده است.
مخاطب دیگری از لیبی با شنیدن این آهنگ نوشته است که بااینکه کلمه‌ای از آواز را درک نمی‌کند اما آرزو داشته ایرانی باشد و از دیگر کامنت های زیبا می‌توان به نظر مخاطبی از هند اشاره کرد که نوشته است عشق من را برای گوش دادن به موسیقی افزایش دادید و من هم‌اکنون طرفدار صدا و موسیقی شما هستم.
می‌توان گفت محسن یگانه با انتشار موزیک ویدیوی «بهت قول میدم» نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا به شهرت رسیده و راه جهانی‌شدن را در پیش‌گرفته است.

لینک ویدیو «بهت قول میدم» در یوتیوب:
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه