ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
به سرپرستی آزاده امیری

گروه راستان با سه خواننده برای بانوان روی صحنه می‌رود

گروه موسیقی راستان (کنسرت بانوان)، در نخستین ماه بهاری ۱۳۹۸، برای نخستین بار با سه خواننده، در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

گروه راستان با سه خواننده برای بانوان روی صحنه می‌رودبه گزارش ریتم نو، کنسرت گروه راستان به سرپرستی آزاده امیری، ۲۳ فروردین‌ماه، با رپرتواری از موسیقی ایرانی و حضور سه خواننده به اجرا درمی‌آید، این گروه با خوانندگی فریبا معظمی، فرخنده جلالی و سلام اسفندیار پور و نوازندگی آزاده امیری (سرپرست، تار)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، صبا رمضان (دف و دایره)، گوهرناز مسائلی (تمبک)، لیلا ظهیر الدینی (عود)، شیوا عابدی (کمانچه) و پگاه زهدی (سنتور) مجموعه قطعاتی از موسیقی ایرانی را تقدیم بانوان موسیقی دوست می‌کنند.
از نکات جالب‌توجه کنسرت راستان می‌توان به این نکته اشاره کرد که این نخستین بار است که این گروه با حضور سه خواننده به روی صحنه می‌رود و قطعاتی در آواز بیات ترک، دستگاه شور، آواز اصفهان و دستگاه چهارگاه به اجرا درمی‌آید.
شایان‌ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی راستان به سرپرستی آزاده امیری، در ساعت چهارده، ۲۳ فروردین‌ماه،در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت‌های اینترنتی این کنسرت، به آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه