ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

کنسرت گروه موسیقی «برف» برگزار می‌شود

کنسرت گروه برف با تکنوازی پیانوی محمدرضا امیر قاسمی و خوانندگی علی امیر قاسمی، هفته دوم از آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می‌رود.
کنسرت گروه موسیقی «برف» برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، کنسرتی را تحت عنوان شبی برای پیانوی ایرانی و در تاریخ جمعه ۱۰ اسفند، در فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج‌فارس برگزار می‌کنند.
محمدرضا امیر قاسمی سرپرست این گروه در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان کرد: «این پنجمین کنسرت گروه موسیقی برف است که قرار است در دو بخش به اجرا دربیاید.»
وی که علاوه بر سرپرستی، نوازندگی پیانوی این اجرا را بر عهده دارد، افزود: «این نام‌گذاری اشاره به اجرای قطعاتی دارد از بزرگانِ پیانوی ایرانی از دوره‌ی قاجار؛ مانند مشیرهمایون شهردار، حسین استوار و جناب محمود مفخم تا آثاری از بزرگان دیگرِ پیانوی ایرانی نظیر استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی.»
امیر قاسمی همچنین گفت: بخش دیگری از این کنسرت، تعدادی از ترانه‌های زیبا و نوستالژیک است با صدای علی امیر قاسمی و همراهی تمبک سحاب تربتی که در این میان، آثاری از استادان علی تجویدی، فضل‌الله توکل و فریدون حافظی هم اجرا می‌شود. لازم به ذکر است که در تعدادی از آثار، حتی بیش از یک سده از اجرا یا ضبط آن‌ها می‌گذرد. در نگاهی کلی می‌توان گفت، گروه برف با نگاهی متفاوت از کنسرت‌های پیشین، قطعاتی خاص را برای مخاطبان انتخاب کرده است.
شایان‌ذکر است که کنسرت گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، ساعت ۲۰ از تاریخ ۱۰ اسفندماه سال جاری، در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت‌ها به آدرس www.tiwal.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه