ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
با همراهی کنسرت ارکستر فیلارمونیک سازهای ملی اصفهان،

وحید تاج و مجتبی عسگری آثار مجید درخشانی را اجرا می‌کنند

وحید تاج و مجتبی عسگری آثاری از مجید درخشانی را با همراهی کنسرت ارکستر فیلارمونیک سازهای ملی اصفهان به سرپرستی امین حیدری اجرا می‌کنند.
وحید تاج و مجتبی عسگری آثار مجید درخشانی را اجرا می‌کنندبه گزارش ریتم نو، کنسرت ارکستر فیلارمونیک سازهای ملی اصفهان در راستای ارتقای موسیقی ایرانی جمعه 10 اسفندماه در دو سانس 16:30 و 19:30 با آهنگسازی استاد مچید درخشانی، سرپرستی امین حیدری، خوانندگی وحید تاج و مجتبی عسگری در تالار مجلل کوثر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارکستر فیلارمونیک سازهای ملی اصفهان در راستای ارتقای موسیقی ایرانی و نگرش جدید به ساز بندی ارکستر ایرانی باهمت و همدلی جمعی از برترین نوازندگان استان اصفهان و با همراهی اساتید برجسته موسیقی ایران ازجمله مجید درخشانی. حسین بهروزی نیا و پدرام درخشانی و... نخستین اجرای خود را به آهنگسازی استاد مجید درخشانی و سرپرستی امین حیدری با حضور خوانندگان مطرح کشور مجتبی عسگری و وحید تاج در روز جمعه دهم اسفندماه 97 در دو سانس پیاپی 16:30 و 19:30 به روی صحنه خواهد برد.
هدف تمامی اعضای گروه اجرای درخور و شایسته‌ی شهر هنرپرور اصفهان خواهد بود و حمایت شما همشهریان عزیز در تداوم این مسیر و تعالی موسیقی ایرانی راه را بر ما هموارتر خواهد کرد.
علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه