ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

کاوه آفاق از «لوتوس» خواند/ موزیک ویدیو «ترافیک» از نگاه مخاطبان ساخته می‌شود

کاوه آفاق که چندی پیش سومین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «لوتوس» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد، پنج‌شنبه‌شب دوم اسفندماه سال جاری با اجرای قطعات خاطره‌انگیزش به همراه قطعاتی از آلبوم تازه منتشرشده‌اش در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه رفت و با مخاطبانشان دیدار کرد.
کاوه آفاق از «لوتوس» خواند/ موزیک ویدیو «ترافیک» از نگاه مخاطبان ساخته می‌شودبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کاوه آفاق با اجرای قطعه «خواب بازی» به روی صحنه آمد که نوازندگی آندره خاچیکیان بر روی این قطعه موردتوجه مخاطبان قرار گرفت.
قطعه «بیگانه» از آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» انتخاب بعدی آفاق برای اجرا در این کنسرت بود که با همخوانی تماشاگران همراه شد.
در ادامه قطعات «تو رفتی» از آلبوم لوتوس، «عطر تو»، «عبور نو»، « اتاق آبی»، «پرانتز»، «ای تو زیبا» از آلبوم لوتوس، «کلنجار»، «شال»، «شهر من کو»، «ماسک»، «فلوکستین» (با قرص‌ها می‌رقصد)، «ترافیک» از آلبوم لوتوس، «بدرود»، «ژن» از آلبوم لوتوس، «دل»، «حق»، «تو» (گلادیاتور) و«غم بی‌پایان» ازجمله قطعات اجرایی در این کنسرت بود.
از نکات قابل‌توجه این کنسرت، اجرای قطعه محبوب «شال» با همخوانی تماشاگران از ابتدا تا انتهای اجرای این قطعه بود و کاوه آفاق در انتهای اجرا، بخشی از این کار را با همخوانی علاقه‌مندان و بدون همراهی ارکستر، اجرا کرد.
همچنین کاوه آفاق از حاضران در سالن خواست تا هنگام اجرای قطعه «ترافیک» از آلبوم تازه منتشرشده «لوتوس» با موبایل‌هایشان فیلم‌برداری کنند تا موزیک ویدیو این قطعه از نگاه دوربین مخاطبانش ساخته و منتشر شود.
آفاق برای اجرای قطعه « غم بی‌پایان» تصمیم داشت با نواختن ساز گیتار بخشی از آن را اجرا کند که به دلیل کوک نبودن ساز، بخشی از آن را بدون ساز و سپس با همراهی ارکستر اجرا کرد.
از نکات قابل‌توجه دیگر این کنسرت همخوانی تماشاگران با قطعاتی اجرایی از آلبوم تازه منتشرشده «لوتوس» بود که کاوه آفاق به این موضوع در اجرای این قطعات اشاره و از مخاطبانش تشکر کرد.
پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،مهرداد حامدی (گیتار بیس)، شهاب آفاقی (گیتار آکوستیک و بک وکال)، یزدان آهی (دیوان و سازهای ابداعی) و آرمان تبریزیان (گیتار و  بک وکال) اعضای ارکستر کاوه آفاق را به سرپرستی آرمان مهربان (پیانو و سینتی‌سایزر) تشکیل می‌دادند.
آراد آریا، مجید مظفری، بانیپال شومون و معصومه کریمی ازجمله مهمانان اجرای کنسرت شب گذشته کاوه آفاق بودند.
کنسرت دوم اسفندماه کاوه آفاق به همت شرکت «هنر اول» و تهیه‌کنندگی مجید محسنی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.


نویسنده : مریم رفائی | عکس: امین رجبی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه