ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

نخستین حضور مسیح و آرش در جشنواره موسیقی فجر

شامگاه جمعه 26 بهمن‌ماه گروه پرطرفدار موسیقی پاپ با نام «مسیح و آرش عدل پرور» ساعت 19 و در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت. اجرای این گروه برای نخستین بار در قالب جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.
نخستین حضور مسیح و آرش در جشنواره موسیقی فجربه گزارش ریتم نو، از همان دقایق ابتدایی شور و هیجان خاصی در سالن حاکم بود و حاضران در سالن که از مخاطبان این گروه بودند با تشویق‌های پی‌درپی در انتظار یک اجرای دیگر از این گروه بودند. قطعه نخست «من هنوز همونم» نام داشت و در ادامه آرش یکی از خوانندگان این گروه ضمن خوشامدگویی در جملاتی کوتاه بیان داشت: «خدا را شاکریم در جشنواره موسیقی فجر در خدمت شما عزیزان هستیم و امیدوارم به همگی شما خوش بگذرد.»
بعد آن قطعاتی چون «بعد از تو»، «نرو»، «تو که نیستی پیشم»، «خواب خوب»، «ماه عسل»، «گلی» در کنار دو اثر پرطرفدار «یادمه» و «نالوطی» به همراه تعدادی کلیپ تصویری به اجرا درآمد.
 آرش پیش از اجرای قطعه «گلی» رو به مخاطبانش گفت: «در این 15 سال به‌غیراز تمامی‌ کارها وقتی «گلی» را نوشتیم با تمام جان‌ودل بود و ازنظر ما هرکسی یک «گلی» در زندگی دارد که به‌هیچ‌عنوان حاضر نیست آن را از دست بدهد و خاری در پایش برود مثل عشق پدر و مادر به فرزند. ما وقتی «گلی» را نوشتیم اسم این عزیزان دل را گلی نام نهادیم پس به‌افتخار همه این نام‌ها تشویق بفرمایید.»
قطعه پایانی «دریا» نام داشت که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و در ادامه مسیح از انتشار یک قطعه جدید خبردار و گفت: «این کار را بیش از «گلی» و «دریا» دوست دارم که انشا الله بعد از سال تحویل منتشر خواهد شد.» رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد اشکان آبرون، نوازنده درامز آرش مقدم، نوازنده گیتار بیس دارا دارایی، نوازنده ویولن میلاد عالمی، نوازنده گیتار الکتریک محمدعلی نصری اعضای ارکستر این گروه بودند.

عکس: آزاده ابوالقاسمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه