ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
در فضایی عاشقانه و رمانتیک؛

اویس سیاح «آرومم کن» را منتشر می‌کند

پس از انتشار موفق تک قطعات «خوبه نگات»، «صبح ظهور» و ... اویس سیاح این بار قطعه «آرومم کن» را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.
اویس سیاح «آرومم کن» را منتشر می‌کندبه گزارش ریتم نو، خواننده پاپ کشورمان با انتشار قطعه جدید خود سعی در تجربه دوباره موفقیت‌های پیش‌ازاین خود در دنیای موسیقی دارد. اویس سیاح خواننده‌ای که پیش‌ازاین توانست با انتشار قطعاتی در سبک پاپ، مخاطبانی را با خود همراه کند، این بار نیز با یک قطعه جدید درصدد تجربه این موفقیت‌هاست.
قطعه «آرومم کن» با فضایی عاشقانه و رمانتیک توسط عماد طغرایی آهنگسازی شده است و تنظیم آن را نیز محسن افراسیابی انجام داده است که خود میکس و مسترینگ آن را نیز به عهده داشته است.
سیاح این آهنگ را بر روی ترانه‌ای از ساره رسولى اجرا کرده است.
این خواننده چندی پیش نیز «خوبه نگات» را با ترانه و ملودی ميثاق راد و تنظیم امیر ابدی با سبک پاپ و مضمونی عاشقانه روانه بازار موسيقى كرد. «صبح ظهور» نیز از دیگر کارهای این خواننده است که در همکاری با علی ثابت با ترانه‌ای از مهسا رمضانی تولیدشده بود.
اویس سیاح همچنین آلبومی با حضور موزیسین‌هایی همچون شهاب اکبری، حمید عسکری، حامد برادران و ... را در دست تولید و انتشار دارد که سال آینده منتشر خواهد شد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه