ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
«بادیات» به تهیه‌کنندگی حامد بهداد به بازار می‌آید

نخستین قطعه رسمی امیرحسین شورچه منتشر شد

تک آهنگ «بهادر خان» با صدای امیرحسین شورچه و به تهیه‌کنندگی حامد بهداد منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
نخستین قطعه رسمی امیرحسین شورچه منتشر شدبه گزارش ریتم نو، بهادر خان به آهنگسازی و ترانه‌سرایی امیرحسین شورچه و تنظیم مسعود فیاض زاده منتشر شد.
امیرحسین شورچه پیش از این نخستین آلبومش را که شامل هشت قطعه بود به نام «مشهد قوال» در اسفند سال نود و سه با همکاری مسعود فياض زاده به صورت شخصی ومحدود منتشر کرد.
هم اکنون پس از سه سال آلبوم دوم این هنرمند به نام «بادیات» با تنظيم و نوازندگی مسعود فياض زاده و تهیه کنندگی حامد بهداد آماده‌ی انتشار شد. 
در این آلبوم علی باغفر، رضا خوشنویس، آتنا اشتیاقی و بارُش ماهینی در سازبندی و ضبط هرچه بهتر کار حضور داشتند.  ترانه ها و موسیقی تمام آلبوم بادیات ساخته امیرحسین شورچه است.
آلبوم «بادیات» از نه ترک باکلام و دو ترک بی کلام تشکیل شده است که هم‌اکنون قطعه بهادر خان از آن منتشر شده است.
«بهادرخان» داستان کشته کشدن یک عیار به نام بهادرخان است که از دیدگاه اول شخصی روایت می‌شود که خودش را در تک تک لحظات زندگی و مرگ بهادرخان می‌بیند. عیاری که با جاسوسی یارانش لو رفته و کشته می‌شود...
به گفته امیرحسین شورچه ، بهادرخان نماد شخص یا برای او نماد شهر مشهد است. شهر یا شخصی که به مرور زمان توسط خود مردمش از بین رفته و کم کم از «خاطره ی شهری» تهی و به فراموشی سپرده شده. الهام اصلی کار  همذات پنداری با شخصیت خیالی بهادرخان است. 
در ادامه می‌توانید قطعه بهادر خان را از اینجا بشنوید و دانلود کنید. 

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه