ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
از همکاری با رضا صادقی تا ورود به دنیای خوانندگی

ترانه‌سرایی که خواننده شد/ «چه گیری افتادم» را بشنوید

فواد فرهنگ ترانه‌سرای جوان کشورمان که سابقه همکاری با خوانندگان زیادی همچون رضا صادقی و علی اصحابی را دارد نخستین قطعه رسمی خود را در مقام خواننده منتشر کرد.
ترانه‌سرایی که خواننده شد/ «چه گیری افتادم» را بشنویدبه گزارش خیرنگار ریتم نو، «چه گیری افتادم» عنوان نخستین تک آهنگ رسمی فواد فرهنگ با تنظیم شهراد امیدوار است.
فرهنگ علاوه بر خوانندگی این اثر، آهنگسازی و ترانه‌سرایی آن را نیز بر عهده داشته است و سپهر ارشاد نوازنده ویولن و فرشید ادهمی نوازنده گیتار در این قطعه به هنرنمایی پرداخته‌اند.
فواد فرهنگ ترانه‌سرایی که همکاری موفقی با رضا صادقی در دو اثر «پیاده‌ها» و «رفیق قدیمی» داشته، با انتشار قطعه‌ای در مقام خواننده وارد دنیای حرفه‌ای خوانندگی شده و قرار است حضور جدی در این عرصه داشته باشد.
این ترانه‌سرا درباره ورودش به عرصه خوانندگی گفت: «اگر از علاقه‌ام به خوانندگی بگذریم؛ باید بگویم علاقه‌مند بودم تا ترانه‌هایی را که به‌نوعی مرور خاطرات گذشته و احوالات امروزم است را با صدای خودم منتشر کنم تا بتوانم حال و هوای اشعار را آن‌طور که خودم با احساساتم سروده‌ام، به مخاطبانم برسانم.»
وی افزود: «قطعات دیگری را تولید و اجرا کرده‌ام که برخی از این کارها در مرحله تنظیم است و به‌زودی منتشر خواهد شد و بازخوردهایی که از این کار خواهم گرفت، در کارهای بعدی‌ام تأثیرگذار خواهد بود.»
در این قطعه که در دسترس مخاطبان قرارگرفته؛ فواد فرهنگ آهنگساز و شاعر، شهراد امیدوار تنظیم‌کننده، سپهر ارشاد نوازنده ویولن و فرشید ادهمی نوازنده گیتار حضورداشته‌اند.
در ادامه می‌توانید قطعه «چه گیری افتادم» با صدای فواد فرهنگ را از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه