ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

ویژه‌برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب و هم‌زمان با سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، ویژه‌برنامه نشست‌های تخصصی موسیقی ایران، با اجرای رضا مهدوی از رادیو گفتگو پخش خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد
به گزارش ریتم نو، بررسی چالش‌ها و عدم تحقق قانون حمایت از مؤلف و مصنف در موسیقی ایران، بررسی عملکرد نهادهای آموزشی در ایران، راهبردهای آموزش موسیقی ایرانی به کودکان و تأثیر تحولات فرهنگی و اجتماعی در موسیقی ایران ازجمله موضوعاتی است که در ویژه‌برنامه رادیو گفتگو به آن پرداخته می‌شود.
همچنین بررسی وضعیت موسیقی ایرانی در مواجه با چالش‌های جهانی‌شدن و پیامدهای آن و همچنین بررسی تأثیر جریانات موازی در سیاست‌گذاری موسیقی ایران دو موضوع دیگری است که در روزهای پایانی جشنواره با حضور مهمانان مختلف بررسی می‌شود.
شهاب منا، بابک چمن آرا، هومان اسعدی، حمیدرضا اردلان، ندا نصیری، بهزاد میرزایی، رضا صمیم، آروین صداقت کیش، بردیا صدر نوری و مانی جعفر زاده مهمانان این ویژه‌برنامه هستند.

ویژه‌برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

لازم به ذکر است گفتمان رادیویی چهل‌سالگی موسیقی هر شب ساعت ۹ با واحد سیار رادیو گفتگو از تالار وحدت به مدت 6 شب به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از 24 تا 30 بهمن در تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در اجراهای جشنواره فجر می‌توانند با مراجعه سایت‌های iranconcert.com و 3670.ir بلیت اجرای موردنظر را تهیه کنند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه