ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
تلاشی برای جهانی شدن

دومین آلبوم کاکوبند «دنیای نو» نام گرفت

دومین آلبوم کاکوبند، «دنیای نو» نام گرفت و در تاریخ ١٧ بهمن‌ماه روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.
دومین آلبوم کاکوبند «دنیای نو» نام گرفتبه گزارش ریتم نو، پس از دو سال سکوت سوال برانگیز، سرانجام آلبوم جدید گروه کاکوبند به مرحله انتشار رسید و این اثر با هفت قطعه در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.
سبک خاص و تعریف متفاوت «کاکوبند» از موسیقی تلفیقی و مرزبندی نامحدودی که برای مخاطبانش در نظر دارد، باعث شده آثار کاکوبند برای هر شنونده با هر سلیقه و نگاهی جالب‌توجه باشد.
 دغدغه اصلی این گروه حضور در مارکت جهانی موسیقی ست و برای رسیدن به این مهم سال‌هاست اعضای کاکوبند در حال تکاپو و پژوهش‌اند.
آلبوم دوم کاکوبند «دنیای نو» با همین ذهنیت و به‌منظور گسترش مخاطبان این گروه و این سبک در جغرافیای جهانی و غیر هم زبان تهیه و تولیدشده است و دلیل سکوت دوساله‌شان مطالعه و تحقیق در این باب بوده است.
 برنامه‌ریزی انتشار جهانی این اثر نیز با جدیت تمام انجام‌شده و قرار است از طریق سامانه‌های جهانی نشر موزیک در اختیار دوستداران و علاقه‌مندان به موسیقی قرار بگیرد.
كاكوبند در اين آلبوم از نيما صرافي مهر به‌عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده، ميكس و مسترينگ، امير عليزاده (مشاور تنظيم، آهنگسازي، طراحي ريتم و صدا) و پويا صرافي مهر (ملودي ساز و مشاور در آهنگسازي و تنظيم) برای فرایند تولید دنیای نو بهره برده است كه خوانش آوای اين قطعات به عهده نيما و پویا صرافی مهر بوده است.

دومین آلبوم کاکوبند «دنیای نو» نام گرفت

گفتنی ست کنسرت «کاکوبند» پس از مدت‌ها دوری از صحنه با شمایل جدید و اجرای قطعات آلبوم جدیدشان پنجشنبه 9 اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی آن نیز از ساعت 16 روز دوشنبه 8 بهمن در سایت TIK8 آغاز خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه