ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

«عالیجناب» به برج میلاد رسید/ هم‌صدایی مخاطبان با ایوان بند

ایوان بند که چندی پیش قطعه «تو که معروفی» را به انتشار رساند، سوم بهمن‌ماه سال جاری کنسرت تمدیدی خود بانام «عالیجناب» را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برد.

«عالیجناب» به برج میلاد رسید/ هم‌صدایی مخاطبان با ایوان بندبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کنسرت ایوان بند که برای نخستین بار آذرماه امسال با عنوان «عالیجناب» در میلاد نمایشگاه برگزارشده بود، با استقبال مخاطبان تمدید شد و اعضای این گروه شب گذشت با مخاطبانشان در برج میلاد دیدار کردند.
این کنسرت در حالی برگزار شد که تغییراتی در اعضای ارکستر این گروه موسیقی به وجود آمده بود و مهم‌ترین تغییر این ارکستر عدم حضور مصطفی مومنی تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار گروه روی استیج بود که این بار فقط به‌عنوان مهمان در جایگاه ویژه سالن به تماشای کنسرت نشسته بود.
حسین شریفی و فواد غفاری اعضای اصلی ایوان بند، کنسرت تمدیدی‌شان را همانند اجرای نخست، با قطعه «دردسرساز» شروع و در ادامه قطعات «ای عشق»، «شاهکار»، «معاف»، «آروم جونم» و «عهد کردم» را با همراهی ارکستر اجرا کردند.
پس از استراحت کوتاه اعضای اصلی ایوان و اجرای قطعه‌ای اینسترومنتال توسط ارکستر این گروه موسیقی، مخاطبان شاهد اجرای قطعه تازه منتشرشده «تو که معروفی» به‌صورت آنپلاگد بودند.
قطعات «نگم برات»، «عالیجناب»، « نوش جان»، «بام تهران»، «منو دریاب»، «شبیه تو» و «ماه منی» در قسمت دوم این کنسرت به اجرا درآمد و در پایان کنسرت به درخواست مخاطبان قطعات «عالیجناب» و «دردسرساز» مجدداً اجرا شد.
خواننده ایوان بند شب گذشت توانست اجرای پرشوری را برای مخاطبانش به روی صحنه ببرد و همخوانی حاضران در سالن در تمامی قطعات از دیگر نکات قابل‌توجه اجرای بهمن‌ماه این گروه بود که نشان می‌داد تمامی قطعات ایوان بند مورد استقبال مخاطبانش است.
سینا شعبانخانی، علی مشهدی، محسن لرستانی، احسان عزیزی، امید جهان، پرستو صالحی، سامان، بهداد سلیمی، حدیث دهقان و مصطفی مومنی ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.
دانیال ابراهیمی (گیتار الکتریک)، امین شاه علی (پرکاشن)، مجتبی تقی پور (گیتار)، مجید مصطفایی (گیتار باس) و ادوارد دنیل زاده (درامز) اعضای ارکستر ایوان بند را به رهبری آترین بی نیاز (کیبورد)، خوانندگی حسین شریفی و آهنگسازی فواد غفاری تشکیل می‌دادند. همچنین حدیث دهقان (ترانه‌سرا) و مصطفی مومنی (تنظیم‌کننده) از دیگر اعضای اصلی این گروه هستند.
گفتنی است، کنسرت تمدیدی ایوان بند، 3 بهمن‌ماه سال جاری به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار شد.

عکس: امین رجبی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه