ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

رونمایی از «خورشید» در شبِ پیلدم/ از هنرنمایی بانوان تا معرفی ستاره سیزده‌ساله

کنسرت گروه پیلدم با رونمایی از آلبوم این گروه با عنوان «خورشید» در حالی برگزار شد که اهورا عسکریه به‌عنوان نوازنده نوجوان ساز درامز و پرکاشن به هنرنمایی پرداخت.
رونمایی از «خورشید» در شبِ پیلدم/ از هنرنمایی بانوان تا معرفی ستاره سیزده‌ساله
به گزارش ریتم نو، کنسرت گروه موسیقی پیلدم به سرپرستی ژوبین عسکریه نوازنده دیجیریدو، شانزدهم دی‌ماه سال جاری در سالن اصلی برج آزادی با اجرای آلبوم «خورشید» برگزار شد.
قطعات کهکشان، خورشید، رود، بی زمانی، ریشه، تندر، برمزار زاینده رود، باران، خاک، صحرا و باران آبان در این کنسرت برای مخاطبان موسیقی تلفیقی اجرا شد.
از نکات قابل‌توجه این کنسرت اجرای قطعه باران آبان به آهنگسازی نوازنده سیزده‌ساله گروه، اهورا عسکریه بود که نشان از آینده‌ای روشن این هنرمند نوجوان در عرصه موسیقی داشت.
همچنین در این کنسرت حضور بانوان به‌عنوان نوازندگان ساز گیتار بیس و درامز بسیار مورد استقبال و توجه مخاطبان این گروه موسیقی قرار گرفت و به‌نوعی می‌توان کنسرت گروه پیلدم را شب درخشش بانوان و معرفی یک ستاره سیزده‌ساله دانست.
گفتنی است؛ گروه پیلدم، با محوریت ساز دیجیریدو به شهرت رسیده است.
اعضای گروه موسیقی پیلدم را ریما حسن زاده (گیتار بیس)، شیرین واعظی (درامز)، میثم امینی (اره، پرکاشن)، سهراب علیمردانی (گیتار الکتریک)، پوربه ترک زاده (هندپن)، امیرحسین کیانپور (فلوت سرخپوستی)، محمدرضا سپهری (کیبورد) و اهورا عسکریه (درامز و پرکاشن) به سرپرستی ژوبین عسکریه نوازنده دیجیریدو تشکیل می‌دادند.

عکس: امین رجبی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه