ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد

آلبوم «یک قافله دل» اثر محمد ذوالنوری و آواز جمشید پورمهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالی است که هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان آن را به‌صورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.
آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شدبه گزارش ریتم نو، یک قافله دل آلبوم تازه ایست از تولیدات حوزه هنری که با آهنگسازی محمد ذوالنوری، آواز جمشید پورمهر و تنظیم محمدباقر زینالی، به اجرا درآمده و شامل ۱۲ قطعه به عناوین «پیش درآمد همایون»، «تکنوازی تار»، «چهار مضراب همایون»، «ساز و آواز همایون»، «ضربی بیداد»، «تصنیف صبوری»، «ساز و آواز همایون۲»، «تصنیف یک قافله دل»، «پیش درآمد شوشتری»، «ساز و آواز شوشتری منصوری»، «تصنیف دور از تو» و «رِنگِ شوشتری» است. چند قطعه از این آلبوم ساخته‌هایی از زنده‌یادان علی اصغر بهاری و درویش خان هستند که در کنار ساخته‌های ذوالنوری، گوش را می‌نوازند.
اشعار این اثر از سروده‌های شاعرانی چون سعدی، محمدحسن جمشیدی، عراقی، شمس مغربی، عماد خراسانی و رهی معیری انتخاب‌شده‌اند و محمد ذوالنوری (تار)، محمدباقر زینالی (سنتور، کمانچه و عود)، هوشمند عبادی (نی) و سعید جلالیان (تنبک) در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته‌اند. ضبط، میکس و مسترینگ قطعات در استودیو هور آهنگ صورت گرفته و مدیر تولید اثر سروش بخشش است.
شایان‌ذکر است که آلبوم یک قافله دل از محمد ذوالنوری و آواز جمشید پور مهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اصلی اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت www.ritmo.ir مراجعه نمایند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه