ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
پس از یک سال سکوت؛

تک آهنگ «نشون به اون نشونه» با صدای امیر فخرالدین منتشر شد

امیر فخرالدین که انتشار قطعات موفقی را در کارنامه هنری‌اش دارد تازه‌ترین اثر خود را منتشر کرد.
تک آهنگ «نشون به اون نشونه» با صدای امیر فخرالدین منتشر شدبه گزارش ریتم نو، این خواننده در قطعه «نشون به اون نشونه» با مهدیه عرب به‌عنوان ترانه‌سرا و معین خداوردی به‌عنوان آهنگساز همکاری کرده و تنظیم این اثر بر عهده سعید تاجیک بوده و میکس و مستر توسط ایمان احمدزاده انجام‌شده است. نوازنده گیتار باس مجتبی کشاورز، هیراد نیکنام نوازنده گیتار و مرسل وطنی نوازنده ساکسیفون در این قطعه حضور دارند.
امیر فخرالدین گفت: تیم تولید این اثر همه در حوزه خود حرفه‌ای هستند و خیلی راحت می‌توان با آن‌ها کار کرد. وسواس زیاد من باعث شد خودم کار را میکس نکنم و درنهایت از خروجی کار بسیار راضی هستم. مهم‌ترین دلیل سکوت یک‌ساله‌ام این بود که خواستم آن چیزی که می‌خواهم را بسازم که موردپسند مخاطب حال حاضر است. ملودی ساز خوبی را پیدا کنم که ساخته‌اش به صدای من بیاید. آثار قبلی بازاری نبود و بیشتر سلیقه خودم را ساختم اما در کارهای جدیدم به سمت بازار آمده‌ام اما از خودم زیاد فاصله نگرفته‌ام.
وی ادامه داد: کارهای دیگر آماده‌شده و سبک خاص خودشان را دارند که طبق برنامه‌ریزی‌های اتاق فکر من و در زمان مقرر منتشر خواهند شد. من سعی کرده‌ام از کسی تقلید نکنم و آهنگ‌های من شناسنامه خودشان را داشته باشند. یک سال سکوت کردم اما دست‌پر برگشتم. در آینده با چهره‌های جدید و مستعد کار خواهم کرد چراکه به سلیقه نسل جدید در تولید اعتقاددارم. امیدوارم آثار جدیدم موردپسند دوستانم در حوزه موسیقی و مردم خصوصاً مخاطبان خودم قرار بگیرد.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه