ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۷

دوبلور و گوینده سرشناس خواننده شد

سعید خرسندی صدای مطرح و آشنای تیزرهای تبلیغاتی ایران و گوینده شناخته‌شده رادیو که به‌تازگی فعالیت‌هایش در موسیقی را در حوزه خوانندگی نیز آغاز کرده است، قطعه «باورش سخته» با آهنگسازی سهیل بنی کمالی را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار داد.
دوبلور و گوینده سرشناس خواننده شدبه گزارش ریتم نو، سعید خرسندی تک آهنگی متفاوت را تحت عنوان باورش سخته به انتشار رسانده که با تنظیم و آهنگسازی سهیل بنی کمالی، سرایش ترانه سعید صالحی و نوازندگی یاسر نوازنده (کلارینت)، تورج توسلی (گیتار)، رضا جمال (ویولن) و سهیل بنی کمالی (بندیر) به اجرا درآمده است، این قطعه در استودیو بل ضبط و در استودیو پاپ میکس و مستر گردیده است.
خرسندی گوینده رادیو، در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان گوینده موفق در بین استان‌های کشور انتخاب و در سال ۱۳۹۳ در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا (ABU) با حضوری موفق در این رویداد هنری، شایسته تقدیر گردید. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز و هم‌اکنون به‌عنوان گوینده و دوبلور نام‌آشنای دنیای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و شبکه‌های مجازی ایران شناخته می‌شود و بسیاری از برندهای ملی با صدای ایشان سال‌هاست که به گوش مخاطبان می‌رسد.
در ادامه می‌توانید تک آهنگ «باورش سخته» با خوانندگی سعید خرسندی و آهنگسازی سهیل بنی کمالی را به‌صورت آنلاین و قانونی از اینجا دانلود کنید.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه