ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

آلبوم مهدی فریدون فر منتشر می‌شود

خواننده خوب و خوش‌صدای کشورمان مهدی فریدون فر به‌زودی تازه‌ترین قطعات موسیقایی خود را در قالب یک آلبوم با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌کند.
آلبوم مهدی فریدون فر منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، مهدی فریدون فر که به‌عنوان آهنگساز هم فعالیت کرده، سابقه همکاری با چهره‌های سرشناس موسیقی در حوزه‌های گوناگون را در کارنامه هنری خود دارد در ماه‌های آینده آلبوم جدید خود را روانه بازار می‌کند. 
مهدی فریدون فر در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود گفت: تصمیم نداشتم آلبوم تولید کنم و ساخت و انتخاب آثار بر پایه‌ی انتشار به‌صورت تک آهنگ بود. هرکدام سبک و حال و هوای خودشان را دارند. حتی قطعاتی که قبلاً منتشر کرده‌ام با این دید که روزی در آلبوم قرارشان بدهم نبوده.  سعی کرده‌ام از شعرای معاصر بهره ببرم و این را هم بگویم که آهنگسازی هر هشت قطعه به عهده خودم بوده است.
وی با اشاره به این موضوع که ای‌کاش زودتر به دنبال مجوز می‌رفت عنوان کرد: حدود ده ماه پروسه اخذ مجوز طول کشید و نام «هوای تو» را برایش انتخاب کردم. ای‌کاش زودتر به دنبال مجوز می‌رفتم چراکه شاید مسیر پیشرفت زودتر طی می‌شد. این  آلبوم یک آلبوم هنری و مستقل است و به خود من یعنی مهدی فریدون فر خیلی نزدیک است. البته این را هم بگویم که نیم‌نگاهی هم به مارکت داشته‌ام. 
مهدی فریدون فر متولد سال شصت‌وسه است و از سال هشتادوپنج به‌صورت حرفه‌ای موسیقی را ادامه داد. از همان سال ساز گیتار را برای فراگیری انتخاب کرد و از سال هشتادوهشت زیر نظر مانی رهنما به شکل آکادمیک مبانی آواز را آموخت. از سال نود قطعات موسیقایی خود را تهیه کرد و در قالب ِیک آلبوم بانام «سیب می چینم» قرار داد که به‌صورت اینترنتی منتشر شد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه