ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷

گروه نومد برای نخستین بار روی صحنه رفت

نخستین کنسرت گروه نومد 24 آذرماه در سالن پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.
گروه نومد برای نخستین بار روی صحنه رفتبه گزارش ریتم نو، گروه نومد گروهی است که یک سال و نیم پیش با تعدادی از نوازندگان جوان و کار بلد تشکیل شد و آغاز به کارکرد. اعضای این گروه مدت زیادی را در حال تمرین بودند و قرار بود که تابستان امسال نخستین کنسرت رسمی‌شان را برگزار کنند.اما با توجه به مشکلاتی که بر سر راه این گروه قرار گرفت قید آن اجرا را زدند و خود را برای اجرای بهتری آماده کردند و سرانجام شامگاه 24 آذرماه سالن پردیس تئاتر شهرزاد میزبان اجرای این گروه شد.
نکته جالب‌توجه در مورد این گروه نو بودن ایده ساز بندی گروه به دلیل حضور ویولن‌سل در گروهی که اکثر قطعات آن راک است. همچنین تفکر خلق موسیقی تلفیقی شرقی در آینده نزدیک موضوعی است که امیدواری‌های زیادی را نسبت به این گروه جوان ایجاد می‌کند.
با توجه به جدید بودن این گروه کنسرت 24 آذرماه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.
اعضای گروه « نومد » در این کنسرت به اجرای قطعاتی از گروه‌های بزرگ موسیقی جهان پرداختند و نکته جالب این بود که خط وکال این قطعات تبدیل به صدای ویولن‌سل شده بود.
ایلیا امینی (ویولن‌سل)، پوریا آزادمنش (گیتار الکتریک)، شهریار شافعی (درامز)، آرین فراهانی (گیتار باس) و سیاوش همزه (ویولن‌سل) اعضای گروه نومد را تشکیل می‌دهند.
شایان‌ذکر است کنسرت گروه نومد به همت موسسه فرهنگی هنری « هنرآفرینان آوای جم » برگزار شد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه