ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

اتفاقات تازه کنسرت شهاب صادقی اعلام شد

نشست رسانه‌ای کنسرت شهاب صادقی، 17 آذرماه و با حضور جمعی از اصحاب رسانه در کافه راک برگزار شد و این خواننده به تشریح جزییات این کنسرت پرداخت.
اتفاقات تازه کنسرت شهاب صادقی اعلام شدبه گزارش ریتم نو، شهاب صادقی قرار است 29 آذرماه سال جاری در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه برود.
صادقی با اعلام تاریخ از سورپرایزها و اتفاقات ویژه این کنسرت خبر داد و درباره علت کاور کردن قطعات مطرح در کنسرت خود گفت: اوایل از ما بابت کاور کردن قطعات خارجی در کنسرت‌ها انتقاد می‌شد؛ اما  پس از گذشت چند سال، تقریباً تمامی گروه‌ها و هنرمندانی که در موسیقی راک فعالیت می‌کنند نیز همین مسیر را در پیش گرفتند! ما در ابتدا به دلیل اینکه خودمان به آن موسیقی‌ها علاقه داشتیم قطعات را کاور کردیم و گمان نمی‌کردیم که با انجام این حجم از استقبال مواجه شویم. اما به‌هرحال پس از مدتی، به‌مرور قطعات ساخت خودمان را هم در کنسرت‌ها اجرا کردیم و می‌کنیم و تعادلی بین باز نوازی قطعات خارجی و ساخته‌های خودمان برقرار کردیم.
این خواننده ادامه داد: مشکل عمده‌ای که ما جهت منتشر نکردن قطعات ساخته خودمان، بحث وکال بود؛ قطعات ما تماماً بر اساس ملودی‌های وکال تنظیم‌شده بود اما وکالیست آماده برای این کار نداشتیم و سعی می‌کردیم تا زمانی که قطعات جدیدمان آماده شود، قطعات خارجی را کاور کنیم و ساخته‌های خودمان را به‌صورت بی‌کلام در کنسرت‌ها اجرا کنیم. که در حال حاضر با برطرف شدن این موضوع، قطعات ساخته خودمان را به‌طور کامل اجرا می‌کنیم.
وی در مورد جزئیات این کنسرت نیز خاطرنشان کرد: در این کنسرت اتفاقات هیجان‌انگیزی را ترتیب دادیم. که تائید هر یک پر از چالش بود و برای نخستین بار به نمایش درخواهد آمد. اجرای قطعه‌ای از اونسنس (Evanescence) با همکاری گروه وکال خانم‌ها و گروه اوپنینگ برخی از برنامه‌های این کنسرت خواهد بود. همچنین ما در این اجرا برای نخستین بار اجرای نمایش بسیار متفاوتی خواهیم داشت که  سورپرایز ویژه کنسرتمان خواهد بود. به‌موازات این اتفاقات، اجرا هم تغییرات زیادی خواهد داشت به‌عنوان‌مثال در این اجرا نور و صدای بسنگینی را خواهیم داشت.
وی همچنین در مورد قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد نیز گفت: ما در این کنسرت ۱۶ قطعه اجرا خواهیم کرد که 6 قطعه از کارهای جدید خودمان خواهد بود و مابقی قطعات از آثار بزرگان موسیقی راک جهان از جمله Gary Moore، Andy James،، Pink Floyd ، joe satriani, metallica  و… خواهد بود که انتخاب قطعات این کنسرت با توجه به نظر مخاطبان صورت گرفت.
صادقی در مورد بازخوردهای قطعه «بدون تو» که هفته گذشته در فضای مجازی منتشر شد نیز بیان کرد: ما خیلی تمایل داشتیم که این قطعه را قبل از کنسرت منتشر کنیم و خوشبختانه بسیار موردتوجه قرار گرفت و بسیار فراتر از تصور خودمان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که برای ما جای سرافرازی داشت.
دانیال فیاض (گیتار)، پیمان ناصری (گیتار باس)، شروین توزنده (گیتار)، علی فراز (درامز) و نیلوفر صادقی (کیبورد) اعضای ارکستر شهاب صادقی را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.
گفتنی است؛ کنسرت «شهاب صادقی» در تاریخ 29 آذرماه در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار خواهد شد که زمان بلیت‌فروشی این کنسرت شنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۴ از سایت ایران کنسرت خواهد بود. 

منبع: ریتم نو
برچسب ها: شهاب صادقی کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه