ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷
تجدید خاطرات گروه ژوان در برج آزادی

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار می‌شود

مهدی یغمایی و علیرضا قرائی منش اعضای سابق گروه ژوان بار دیگر در کنار یکدیگر به روی صحنه خواهند رفت.
کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، ژوان ، گروهی بود که طی سال‌های 85 تا اوایل دهه نود قطعات خاطره‌انگیزی همچون «دختر بهار» ، «سایه» ، «یه حالی دارم این روزا» ، «بهت قول میدم» و ... را تولید و منتشر کرد و توانست توجه شنوندگان را جلب کند.
قرائی منش در مورد این کنسرت اذعان کرد : پس از سال‌ها بار دیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی به روی صحنه خواهیم رفت . در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیز گروه ژوان، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که من برای مهدی یغمایی ساخته‌ام را به همراهی هم اجرا خواهیم کرد.
وی افزود : این کنسرت به‌صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت‌تر از یک ارکستر بزرگ است . زیرا در اینجا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شمارا پوشش دهد. پس کوچک‌ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد. همچنین می‌خواستیم که کنسرتت ر به‌طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا اپنینگ خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت‌ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.
کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار می‌شود 28 آذرماه و در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند.

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی برگزار می‌شود

نویسنده : مهدی کاشی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه