ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

میزبانی ایوان بند از عالیجنابان عشق

ایوان بند به خوانندگی حسین شریفی و آهنگسازی و رهبری ارکستر فواد غفاری، در نخستین اجرای رسمی‌اش میزبان عالیجنابان عشق شد.

میزبانی ایوان بند از عالیجنابان عشقبه گزارش خبرنگار ریتم نو، ایوان بند که جمعه‌شب شانزدهم آذرماه سال جاری برای نخستین بار کنسرت «عالیجناب» را روی صحنه برد، مخاطبانش را "عالیجنابان عشق" لقب داد و شب به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.
قطعه «دردسرساز» نخستین انتخاب ایوان بند برای شروع کنسرتشان بود که آغازی پرقدرت برای این گروه محسوب می‌شد و فضای شاد این کار توانست از همان ابتدا انرژی زیادی را به مخاطبان برای همراهی القا کند.
قطعات «ای عشق»، «ماه منی»، «معاف» و «شاهکار» انتخاب‌های بعدی ایوان بعد بود که یکی پس از دیگری برای مخاطبان اجرا شد و نوبت به اجرای قطعه خاطره‌انگیز «سوغاتی» رسید که توسط ارکستر این گروه موسیقی به‌صورت اینسترومنتال به اجرا درآمد و در غیاب خواننده گروه، تماشاگران یک‌صدا این قطعه را خواندند.

میزبانی ایوان بند از عالیجنابان عشق
 پس از حضور دوباره حسین شریفی و فواد غفاری بر روی صحنه، وقت اجرای قطعه مگاهیت این گروه رسید و با اجرای آهنگ «عالیجناب» تمامی حاضران در سالن، این قطعه را یک‌صدا همخوانی کردند.
حسین شریفی و فواد غفاری اعضای اصلی ایوان بند از ابتدا مخاطبانشان را با عنوان «عالیجنابان عشق» خطاب کردند و خواننده این گروه معتقد بود که ایوان معروفیتش را مدیون فواد غفاری است.
«منو دریاب»، «شبیه تو» و «ای جان» دیگر انتخاب‌های ایوان بند برای اجرا بود و در ادامه قطعه محبوب دردسرساز مجدداً برای مخاطبان اجرا شد و با اصرار طرفداران این گروه، قطعه مگاهیت «عالیجناب» برای دو بار دیگر نیز اجرا شد و هر بار این قطعه با هم‌صدایی عالیجنابان عشق همراه بود که این هم‌صدایی، نه‌تنها برای تماشاگران بلکه برای اعضای این گروه نیز شبی فوق‌العاده را رقم زد.

میزبانی ایوان بند از عالیجنابان عشق
علی لهراسبی، علی عبدالمالکی و پیام شفاهی مهمانان ویژه این کنسرت بودند و حدیث دهقان ترانه‌سرا و مصطفی مومنی تنظیم‌کننده آثار ایوان بند نیز شاهد نخستین اجرای زنده آثارشان توسط این گروه بودند.
مازیار احمد پور (گیتار الکتریک)، امین شاه علی (پرکاشن)، مجتبی تقی پور (گیتار)، مصطفی مومنی (گیتار اسپانیش)، مجید مصطفایی (گیتار باس)، آترین بی نیاز (کیبورد) و ادوارد دنیل زاده (درامز) اعضای ارکستر ایوان بند را به خوانندگی حسین شریفی و آهنگسازی و رهبری ارکستر فواد غفاری در این کنسرت تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، این کنسرت به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار شد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه