ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
شب کردها و لرها در میلاد نمایشگاه

صفامنش از قطعات جدیدش رونمایی می‌کند

گروه حسین صفامنش به سرپرستی حسین صفامنش با این اعضاء سال ۹7 شکل گرفت و قرار است در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در تهران اجرا داشته باشند.
صفامنش از قطعات جدیدش رونمایی می‌کندبه گزارش ریتم نو، این گروه متشکل از حسین صفا منش (خواننده)، مسلم علی پور (کمانچه)، میلاد علی پور (تار)، داوود رحمانپور (سنتور)، محمدصادق فرزانه (گیتار)، ماهور زمانه پور (کوبه‌ای)، حامد پیرا (سرنا) و رامین ملکی (دف) است که نوید یک اجرای حرفه‌ای را به هنردوستان و دوستداران موسیقی کوردی می‌دهد.
صفا منش در مورد سازها و سبک موسیقی گروه بیان کرد: گروه تلفیقی از سازهای محلی و کلاسیک همسو بافرهنگ خود ما و با توجه به علایق رده‌های سنی گوناگون مخاطبان است. گروه ما برای اجرا در تهران و سالن میلاد، با رونمایی از 4 قطعه آهنگ جدید و با اجرایی در خور شأن مخاطب و به سه زبان کردی، لکی و لری به استقبال تماشاگران با وفایی که همیشه تمامی سالن‌ها را پرکرده و با شور و اشتیاق فراوان ما را تشویق می‌نمایند می‌رود.
حسین صفامنش از مدیریت و برنامه‌ریزی تمام کنسرت‌ها و برنامه‌های هنری خود توسط احسان میرضیایی خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای اجرا در شهرهای دیگر کشور و خارج از ایران در حال انجام است و کنسرت‌های بعدی این‌جانب به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
اعضای گروه موسیقی«صفا منش» 22آذر ساعت 21:30 برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌پردازند.

صفامنش از قطعات جدیدش رونمایی می‌کند
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه