ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی منتشر می‌شود

«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی عنوان قطعه‌ای ست به آهنگسازی سهیل بنی کمالی که به‌زودی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، سعید خرسندی صدای آشنای تیزرهای تبلیغاتی ایران و گوینده شناخته‌شده رادیو، وارد دنیای خوانندگی شد و تک آهنگی متفاوت را تحت عنوان «باورش سخته» به انتشار می‌رساند. این تک آهنگ با تنظیم و آهنگسازی سهیل بنی کمالی ساخته‌شده که نوازندگان آن ياسر نوازنده (کلارینت)، تورج توسلي (گیتار)، رضا جمال (ویلن) و سهيل بني كمالي (بندیر) هستند.
سعید خرسندی گوینده شبکه رادیویی جوان، در سال 1385 به‌عنوان گوینده موفق در بین استان‌های کشور انتخاب و در سال 1393 در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا (ABU) با حضوری موفق در این رویداد هنری، شایسته تقدیر گردید. وی فعالیت هنری خود را از سال 1383 آغاز و هم‌اکنون به‌عنوان گوینده و دوبلور نام‌آشنای دنیای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و شبکه‌های مجازی ایران شناخته می‌شود.
شایان‌ذکر است که تک آهنگ «باورش سخته» با خوانندگی سعید خرسندی و آهنگسازی سهیل بنی کمالی، به‌زودی از طریق رسانه‌های مجاز دریافت موسیقی در ایران و بخش تک آهنگ سایت ریتم نو، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه