ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
برای نخستین بار؛

«بربطیان» با حسین بهروزی نیا در تالار وحدت می‌نوازند

حسین بهروزی نیا نوازنده و آهنگساز شناخته‌شده موسیقی ایرانی شنبه بیست و چهارم آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را برای اولین بار با گروه بربطیان در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.
«بربطیان» با حسین بهروزی نیا در تالار وحدت می‌نوازندبه گزارش ریتم نو، گروه بربطیان روز شنبه 24 آذرماه برای اولین بار کنسرتی را با همراهی حسین بهروزی نیا نوازنده مطرح عود در تالار وحدت تهران اجرا خواهد کرد. برنامه این کنسرت اجرای آثاری از حسین بهروزی نیا است که در بخش‌های گوناگون پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. 
در این کنسرت که شامل هفت نوازنده عود و بربت و چهار نوازنده سازهای کوبه‌ای است بهناز بهنام‌نیا، مریم خدابخش، امین حیدری، حمید خوانساری، امین یساولی، حمید حاصلی به‌عنوان نوازندگان بربط و نگار اعزازی، فرهاد صفری، بهنام معصومی، پژمان نقش‌بندی به‌عنوان نوازندگان سازهای کوبه‌ای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند. 
حسین بهروزی نیا ازجمله نوازندگان و آهنگسازان مطرح موسیقی کشورمان است که بعد از دوری چندی ساله از کشورمان فعالیت‌های مستقلی را در قالب کنسرت‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعدد در شهرستان‌ها را انجام داده است. وی بعد از برگزاری کنسرت تهران نیز مجموعه برنامه‌هایی را در شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد. 
اولین کنسرت گروه «بربطیان» ساعت 21:30 روز شنبه 24 آذرماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای خرید بلیت این اجرا می‌توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند. 

«بربطیان» با حسین بهروزی نیا در تالار وحدت می‌نوازند
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه