ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
خبرهای خوش از گروه آمریکایی

بازگشت "ویزر" با تک آهنگ و آلبوم جدید

گروه آمریکایی ویزر (Weezer) روز گذشته آهنگ جدیدی را با عنوان Zombie Bastards در صفحات مجازی منتشر کرد و ضمن تائید خبر انتشار آلبوم The Black Album جزئیاتی را در ارتباط با این آلبوم نیز اعلان کرد.
بازگشت به گزارش ریتم نو، تک آهنگ Zombie Bastards پس‌ازآن منتشر می‌شود که ماه گذشته نیز این گروه تک آهنگ دیگری بانام Can’t Knock The Hustle را نیز منتشر کرده بود که در حقیقت دومین تک آهنگ از آلبومی به‌حساب می‌آید که طرفداران مدت‌ها انتظار انتشار آن را می‌کشیدند.
The Black Album که 12مین آلبوم استودیویی گروه به‌حساب می‌آید در تاریخ 1 مارس 2019 توسط کمپانی کراش/آتلانیک منتشر خواهد شد. تهیه‌کنندگی این آلبوم بر عهده دیو سایتک (Dave Sitek) تهیه‌کننده گروه ایندی راک تی وی آن د ریدیو (TV On The Radio) بوده و شامل قطعاتی نوشته‌شده بروی پیانو توسط مرد شماره یک گروه یعنی ریورز کومو (Rivers Cuomo) می‌شود.
بنا بر اطلاعات منتشرشده این آلبوم در حقیقت به هر سمت و سویی اشاره موسیقیایی داشته، از گوریلاز (Gorillaz) تا کن (Can) و پینک فلوید(Pink Floyd).
 این گروه همچنین تصویری از کاور آلبوم جدیدشان را که در آن هر چهار عضو گروه به رنگ سیاه درآمده‌اند و در برابر پس‌زمینه‌ای مشکی قرارگرفته‌اند را منتشر کرد. همچنین برنامه تور جدید بریتانیایی گروه در تابستان آینده نیز منتشرشده است. آن‌ها برای نخستین اجرا در تاریخ 29 ژوئن در O2 Academy Brixton در لندن به روی صحنه خواهند رفت. بلیت‌ها از ساعت 9 صبح تاریخ 30 نوامبر برای فروش در دسترس طرفداران قرار می‌گیرند.
پروژه The Black Album نخستین بار توسط Cuomo در فوریه 2017 مطرح شد، که در حقیقت دنباله آلبوم قبلی گروه در سال 2016 یعنی The White Album به‌حساب می‌آید. هرچند که گروه با یک تغییر برنامه تصمیم گرفت که در سال 2017 آلبوم Pacific Daydream را منتشر کند که همین امر باعث مسکوت ماندن تولید The Black Album شد.
Cuomo در تشریح آلبوم جدید آن را تیره‌تر و تجربی‌تر با فضایی منفی توصیف کرد و دراین‌باره گفت: "در این  آلبوم از المان‌های الکترونیک مدرن‌تری بهره برده شده. یک‌پا درگذشته و یک‌پا در آینده، پایی که درگذشته قرار دارد حس و حال کارهای گروه د جیزز اند مری چین (The Jesus & Mary Chain) را دارد."
در همین حین گروه از طرفداری که زمان جراحی مغز مشغول خواندن یکی از مشهورترین ترانه‌های گروه یعنی Island In The Sun بوده، دعوت کرده است تا در تور آمریکایی گروه در بهار سال آینده با حضور روی صحنه به گروه ملحق بشود.

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه