ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

جنگ در صدر جدول بریتانیا بین میوز و بیتلز!

گروه سه‌نفره شهر (Teignmouth ) موفق به شکست اُلی مِرز (Olly Murs) و کسب عنوان صدرنشینی هفته‌ای که گذشت شد.
جنگ در صدر جدول بریتانیا بین میوز و بیتلز!به گزارش ریتم نو، اکنون بر اساس جداول رسمی کمپانی‌های فروش، شش آلبوم از هشت آلبوم گروه میوز (Muse) در جدول آلبوم‌های پرفروش بریتانیا تجربه شماره یک شدن در تاریخچه این گروه را داشته‌اند. Simulation Theory با تهیه‌کنندگی ریچ کستی، مایک الیزُندو، شِلبک و تیمبالند اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد.
در گوشه‌ای دیگر از چارت بریتانیا آلبوم The Beatles که بانام The White Album نیز شناخته می‌شود از گروه افسانه‌ای بیتلز به مناسبت 50 مین سالگرد انتشارش مجدداً منتشرشده و رتبه چهارم جدول پرفروش‌های بریتانیا را در اختیار دارد. این آلبوم در سال انتشارش در دسامبر 1968 موفق به حضور هشت‌هفته‌ای در بالای جدول پرفروش‌های بریتانیا شده بود.
در صدر جدول تک آهنگ‌های پرفروش هفته نیز آریانا گرانده (Ariana Grande) با تک آهنگ thank u،  next برای دومین هفته متوالی در صدر قرار دارد. این آهنگ با پخش نه میلیون و هفتصد هزارباره در رادیوهای آنلاین رکورددار تعداد پخش بریتانیا در سال جاری‌شده است. این بیشترین تعداد پخش بعد از آهنگ Despacito با رکورد ده میلیون و ششصد هزار بار در ماه می سال 2017 به‌حساب می‌آید. thank u،  next بیش از 90 هزار بار فروش رفته چیزی بیش از دو برابر نزدیک‌ترین رقیبش یعنی آهنگ Shallow از لیدی گاگا (Lady Gaga) و بردلی کوپر(Bradley Cooper).

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
منبع: ریتم نو
برچسب ها: میوز بیتلز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه