ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

موزیک ویدئوی پرهزینه گروه سون منتشر می‌شود/ تیزر

گروه سون موزیک ویدئوی پرهزینه «ای داد» را که در کشور ترکیه تولیدشده است را منتشر می‌کند.

موزیک ویدئوی پرهزینه گروه سون منتشر می‌شود/ تیزربه گزارش ریتم نو، آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی که نزدیک به 15 سال از فعالیتشان در عرصه‌ی موسیقی و در قالب گروه «سِوِن» می‌گذرد، به‌تازگی ویدئوی پرهزینه‌ای در کشور ترکیه تولید کرده‌اند. این موزیک ویدئو که روی قطعه «ای داد» ساخته‌شده، پنجشنبه‌شب از طریق رسانه‌های معتبر در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
آرش قنادی درباره این ویدئو گفته است:  «موزیک ویدئوی قطعه «ای داد» در شهرک سینمایی و با امکانات حرفه‌ای تصویربرداری ساخته‌شده و حدود ۶۰ نفر در ساخت آن همکاری کرده‌اند. می‌توانم به جرأت بگویم نظیر این ویدئو در مارکت موسیقی ایران کمتر دیده شده است. کسانی که کارهای این‌چنینی انجام داده‌اند بیشتر متوجه سختی‌های تولید هستند. امیدوارم مخاطبان هم رضایت داشته باشند، هرچند معتقدیم لایق بیش از این‌ها هستند.»
به گفته‌ی این عضو گروه سون، قطعات جدیدی توسط این گروه ساخته‌شده و پس از انتشار ویدئوی «ای داد»، سایر آثار نیز مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده منتشر خواهد شد و پس از ماه صفر، تور کنسرت‌های این گروه قدیمی از سر گرفته می‌شود.
گروه سون قدیمی‌ترین گروه فعال موسیقی پاپ کشور است و تاکنون آلبوم‌های «با تو می‌مونم»، دوسِت دارم» و «دنیای بعد تو» و چند تک آهنگ و موزیک ویدئو را منتشر کرده است.
در ادامه می‌توانید تیزر موزیک ویدئوی «ای داد» را ببینید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه