ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
خواننده پر سروصدا سرانجام مجوز رسمی فعالیت گرفت

«ولوله» منتشر شد/ حامد زمانی: امروز آغاز دوباره فصل جدید فعالیت‌های من است

خواننده خبرساز سال‌های گذشته سرانجام توانست مجوز فعالیت‌های رسمی خود را بگیرد و به‌صورت رسمی به چرخه خواننده‌های مجاز بپیوندد.
«ولوله» منتشر شد/  حامد زمانی: امروز آغاز دوباره فصل جدید فعالیت‌های من استبه گزارش ریتم نو، حامد زمانی که پیش‌تر آثار زیادی از او در فضاهای عمدتاً اجتماعی و سیاسی در رسانه‌های گوناگون منتشرشده بود، با اخذ همه مجوزهای لازم به‌صورت رسمی وارد بازار موسیقی در کشور شد و نخستین تک آهنگ رسمی خود را در حال و هوایی متفاوت ازآنچه از او سراغ داشته‌ایم، منتشر کرد. 
تک آهنگ ولوله نخستین اثر رسمی این خواننده با تنظیمی از کوشان حداد و شعر خود حامد زمانی تهیه و تولیدشده است در اختیار دوستداران این خواننده قرارگرفته است. 
حامد زمانی درباره نخستین اثر رسمی خود و ورودش به فضای مجاز بازار موسیقی در کشور معتقد است: «تک آهنگ ولوله یک اثر فولکلورِ شادِ غیرسیاسی ست با شعری از خودم و تنظیم متفاوت از کوشان حداد که اولین اثر منتشرشده‌ی من‌بعد از تقریباً یک سال و اندی سکوت است.  آثار جدیدی را تولید کرده‌ام و «ولوله» به‌نوعی نخستین اثر از آن مجموعه جدید است. امروز آغاز دوباره فصل جدید فعالیت‌های من است و قطعاً در مسیری که انتخاب کرده‌ام، بسیاری را متحیر خواهم کرد.»
وی در پاسخ به این سؤال که تفاوت فضاهایی که در اثر جدید خود تجربه کرده با فضای قبلی کارهایت  نیز گفت: صحبت در این زمینه را به فضای دیگری موکول می‌کنم. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و به‌زودی دراین‌باره مفصل سخن خواهم گفت.
حامد زمانی در سال‌های گذشته با انتشار آثاری در فضای اجتماعی و سیاسی خبرساز شد و پخش آثار متفاوتش در این سال‌ها باعث شد به شهرت برسد. 
تک آهنگ «ولوله» با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار در اختیار رسانه‌های رسمی قرارگرفته است که در ادامه می‌توانید از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: ولوله حامد زمانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه