ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
با اجرای قطعات جدید

گروه حال به آزادی می‌رود/ گزارش تمرین کنسرت

گروه موسیقی «حال» به سرپرستی و خوانندگی محمد فکری، ۱۵ شهریور برای نخستین بار به‌صورت رسمی روی صحنه خواهد رفت.
گروه حال به آزادی می‌رود/ گزارش تمرین کنسرتبه گزارش خبرنگار ریتم نو، نخستین کنسرت رسمی گروه حال، در نیمه شهریورماه سال جاری در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود و اعضای این گروه به اجرای پانزده قطعه خواهند پرداخت.
گروه موسیقی حال که از سال نودوسه فعالیتش را آغاز کرده، اسفندماه سال نود پنج نخستین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان «خاطرات پراکنده» به انتشار رسانده و قرار است مخاطبان در کنسرت شهریورماه قطعاتی از این آلبوم را به همراه دو قطعه «باغ اقاقی» و «گَر به تو افتاد نظرم» با شعری از اقبال لاهوری که تاکنون منتشرنشده‌اند را خواهند شنید.
همچنین قطعه «در خیال» نیز بر اساس ملودی مازندرانی «دَر نِه جان» ساخته‌شده است؛ این در حالی است که بیشتر قطعات توسط گروه و بر روی اشعار «سید عبدالجواد موسوی» ساخته‌شده است.
فرزاد رضایی (رهبر ارکستر، گیتار الکتریک)، مقداد مهدوی (پیانو)، اشکان چیذری (گیتار باس)، راز گرانپایه (گیتار الکتریک)، پرهام فرزام (درامز)، محمد فرخی (پرکاشن و دف) و محمد دارایی (هارمونیکا) اعضای گروه حال را یه سرپرستی و خوانندگی محمد فکری تشکل می‌دهند و قرار است در این اجرا به هنرنمایی بپردازند.
کنسرت گروه موسیقی «حال» به سرپرستی و خوانندگی محمد فکری، پنج‌شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.
در ادامه می‌توانید گزارش تصویری از تمرین کنسرت گروه حال را مشاهده کنید.

عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه