ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

استقبال راکرها از دو شب کنسرت گروه گره در ایوان شمس

گروه گره در حالی برای نخستین بار در سالن ایوان شمس به روی صحنه رفت که بلیت‌های این کنسرت همانند کنسرت‌های قبلی درزمانی کمتر از یک ساعت بفروش رسید.
استقبال راکرها از دو شب کنسرت گروه گره در ایوان شمسبه گزارش خبرنگار ریتم نو، گروه گره که حدود دو سال است به‌صورت مجاز فعالیت می‌کند، برای نخستین بار در سالن ایوان شمس کنسرت باشکوه خود را برگزار کرد. این گروه که اجراهایشان همواره با استقبال فراوانی مواجه می‌شود، در جدیدترین کنسرت خود نیز قطعات مشهور خوانندگان مطرح و همچنین قطعات خود را اجرا کردند.
در قسمت نخست این کنسرت قطعاتی چون Abduction، With Arms Wide Open، Blackbird و Los اجرا شدند.

استقبال راکرها از دو شب کنسرت گروه گره در ایوان شمس

بعد از پنج دقیقه استراحت، قسمت دوم برنامه با هیجان بیشتری شروع‌شده و هادی کیانی و شهروز گودرزی مانند قسمت نخست به همراه یکدیگر و همچنین به‌تنهایی به اجرا پرداختند. 
در این برنامه همچنین قطعات Wherever I May Roam، Brothers Of Metal، 5 Minutes Alone،Links 2-3-4، Lightning Strike و از آثار گره Inversion، Are You Lost، Aftermath، Staring Into Space و The New Chapter به اجرا درآمدند.
اعضای‌ گروه را هادی کیانی و شهروز گودرزی(خواننده)، محمد نیک(گیتار بیس)، آندره خاچیکیان و سهیل زرین کِلک(گیتار الکتریک و گیتار) و بهزاد اشعاری (درامز) تشکیل می‌دادند که در فواصل برنامه مورد تشویق‌های حضار قرار گرفتند.

استقبال راکرها از دو شب کنسرت گروه گره در ایوان شمس

فرشید اعرابی، گروه آسفالت، گروه ماینِس وان، سینا خامنه(گروه ناروال)، روزبه اسماعیلی، امیر خاکی، نوید رهبر(نوازنده کیبورد گره)، امیرحسین نفریه و مرتضی شیرکوهی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
در انتهای این برنامه از رضا کریمی تبار، بهروز منزه(صدابردار)، گروه نورپردازی، سعید تاریوردی(سازنده ویدیو آرت ها)، دِرِنیک الکسانیان و مهدی حامی زاد تشکر به عمل آمد.
کنسرت گروه گره ۸  و  ۹ شهریورماه سال جاری به همت نشر موسیقی کوک و رضا کریمی تبار در سالن ایوان شمس طی دو سانس برگزار شد.

نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه