ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

کنسرت تمدیدی رضا صادقی برگزار شد/ هنرنمایی بانوان در گروه مشکی پوشان

رضا صادقی خواننده مشکی پوش کشورمان شامگاه 8 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.
کنسرت تمدیدی رضا صادقی برگزار شد/ هنرنمایی بانوان در گروه مشکی پوشانبه گزارش خبرنگار ریتم نو، رضا صادقی خواننده  باسابقه موسیقی پاپ کشورمان که 27 تیرماه به روی صحنه رفته بود، بار دیگر 8 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه با هواداران خود دیدار کرد. این خواننده قطعاتی از آلبوم‌های قدیم و جدید و تک قطعاتی را که اخیراً منتشر کرده بود را اجرا کرد.
کنسرت با آهنگ "احساس رویایی" آغاز شد. بعد از اجرای این قطعه رضا صادقی از مردم درخواست کرد 15 ثانیه ایستاده شهدا و افتخارآفرینان این کشور را تشویق کنند. سپس "حال بارون"، "دیوونه خونه"، "همه اون روزا" و "من و یادت" به اجرا در آمدند.

کنسرت تمدیدی رضا صادقی برگزار شد/ هنرنمایی بانوان در گروه مشکی پوشان

رضا صادقی با خواندن دکلمه "بخشش" ریمیکس قطعه‌های خاطره ساز "تو با منی (آشنا)" و "بغض ترانه" را با هم‌صدایی مخاطبان خواند. سپس "دلخوشی ساده"، "نفس" و "یعنی درد" نواخته شدند و با نور موبایل‌ها قطعه "گمونم" شنیدنی‌تر شد. آهنگ خاطره‌انگیز "وایسا دنیا" با تنظیمی جدید اجرا شد و در ادامه ریمیکس 5 قطعه "نرو"، "بخند"، "ندیدنت"، "ماه و موهات" و "یه چیزی کمه" اجرا شدند. رضا صادقی که با آهنگ "مشکی رنگ عشقه" به شهرت رسیده است این قطعه را با همراهی مردم اجرا کرد و در ادامه "ققنوس" و " ادعا" نواخته شدند و کنسرت با آهنگ "رفیق قدیمی" خاتمه یافت.
نکته قابل‌توجه حضور بانوان در گروه ارکستر بود. رضا صادقی که همیشه نگاه ویژه‌ای به بانوان سرزمینش داشته است از چند تن از آن‌ها در گروه خود که به‌تازگی تشکیل داده، استفاده کرده است.

کنسرت تمدیدی رضا صادقی برگزار شد/ هنرنمایی بانوان در گروه مشکی پوشان

مجید قمری قهرمان پرورش اندام ایران تنها میهمان سانس نخست این اجرا بود.
اعضای گروه مشکی پوشان را کیانوش شهنازی و سهراب بنیادی (ویولن)، مرسل وطنی و امیر محمدی (ساکسیفون)، مجتبی شکاری (گیتار بیس)، مژگان ابوالفتحی و حامد همتی (پرکاشن)، ترگل خلیقی (تار)، مریم غفاری (گیتار)، مهسا گرجی (ویولن‌سل)، فرنوش باقری (عود)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، رامین زواری (درامز)، علیرضا میر آقا و رضا آذر نجات (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، مجید قدیانی (کیبورد) و مجتبی ابوالقاسم پور (پیانو) به رهبری رضا صادقی تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه