ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
یکشنبه چهارم شهریور

آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی در تالار وحدت برگزار می‌شود

آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران روز یکشنبه چهارم شهریورماه با حضور تعدادی از علاقه‌مندان و هنرمندان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.
آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی در تالار وحدت برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه چهارم شهریورماه توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» به مدیریت بردیا صدر نوری و مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی  در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.
در این مراسم که با حضور پیشکسوتان، هنرمندان برگزار می‌شود، ارکستر«مهر» به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه¬جو چند آهنگ از هنرمندان سرشناس ایرانی را اجرا می‌کنند. این در حالی است که پخش نماهنگی از زندگی و فعالیت‌های استاد رفعتی به همراه اظهارنظر تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان درباره این هنرمند و اجرای هم‌نوازی پیانو بردیا صدر نوری و ویولن علیرضا چراغچی بخش‌های دیگر مراسم را تشکیل می‌دهند.
استاد قاسم رفعتی ازجمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی است که فراگیری موسیقی را از ۱۲ سالگی زیر نظر مسعود حسنخانی آغاز کرد و طی این مدت به فراگیری گوشه‌ها و مقام‌های آواز ایرانی پرداخت. وی برای گسترش آموخته‌های خود نزد استاد محمود کریمی رفت و بیش از هفت سال به تکمیل آموخته‌های خودپرداخت.
این خواننده موسیقی ایرانی طی دهه‌های گذشته ضمن تولید چندین اثر ماندگار با هنرمندان شناخته‌شده‌ای چون محمدرضا شجریان، حسین یوسف زمانی، حسن یوسف زمانی و بسیاری دیگری همکاری داشت. آواز «سحرگهان» استاد رفعتی سال‌های متمادی است که در ماه رمضان از رسانه ملی پخش می‌شود.
آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایران ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه چهارم شهریورماه  در تالار وحدت تهران برگزاری می‌شود  و علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند ضمن تماس با مؤسسه فرهنگی و هنری راد نواندیش با شماره تلفن ۸-۸۸۵۲۸۱۴۷ کارت ورود در این مراسم را دریافت کنند.

آیین نکوداشت استاد قاسم رفعتی در تالار وحدت برگزار می‌شود
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه