ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

هژیر مهرافروز در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

هژیر مهرافروز نخستین کنسرت سال نودوهفت خود را در 13 شهریورماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.
هژیر مهرافروز در تالار وحدت روی صحنه می‌رودبه گزارش ریتم نو، هژیر مهرافروز پس از اجرای کنسرت «غیر قمر هیچ» در سالن پردیس سینمایی مگامال در آذرماه سال نودوشش و اجرایی که در زادگاهش شهرستان صحنه (شهر تنبور) در اوایل اسفندماه سال گذشته داشت اجرایی نیز در سالن سیروس صابر واقع در شهرستان کرج روی صحنه برد. 
لازم به ذکر است که دومین تک آهنگ هژیر مهرافروز بانام غیر قمر هیچ که با رویکردی متفاوت با قطعات آلبوم‌های پیشین وی ارائه‌شده بود با استقبال خوبی از سمت مخاطبانش روبرو شد. 
مهرافروز همچنین آخرین اجرای سال گذشته خود را در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته در سالن ایوان شمس به روی صحنه برد. اجرایی که در آن نوازندگانی چون شاهد علیزاده، مجید مظاهری، مهرداد ملکی، بهنام معصومی، شهریار نظری و فرشاد رضایی وی را همراهی می‌کردند.
گروه سنتی آیان به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی هژیر مهرافروز ۱٣ شهریور بر روی صحنه تالار وحدت خواهد رف و شاهد علیزاده تنظیم قطعات اجرایی را بر عهده دارد.
گفتنی است بلیت‌فروشی این اجرا آغازشده است و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه