ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

اجرای پژوهشی گروه ضرب و فوت در استودیو تهران

اجرای پژوهشی گروه ضرب و فوت، با حضور نوازندگان نام‌آشنا کشور برگزار می‌شود.
اجرای پژوهشی گروه ضرب و فوت در استودیو تهرانبه گزارش ریتم نو، جدیدترین اجرای گروه ضرب و فوت، 27 مردادماه سال جاری در استودیو تهران برگزار خواهد شد.
گروه ضرب و فوت دو سال پیش توسط داریوش صالح پور و امیر محمدی بنیان‌گذاری شد. آن‌ها یک سال در حال آزمون‌وخطا و ساخت و ویرایش کارها و ایده‌های خود بودند. بعد از یک سال رضا تاجبخش به این گروه اضافه شد.ح دود یک سال است که این گروه در برخی از برنامه‌ها و همچنین کافه‌ها اجرا می‌گذارد. بعد از رضا تاجبخش، سروش عمومی به‌عنوان نوازنده پرکاشن و فلوت به گروه اضافه شد و پس از او علیرضا میرآقا به عنوان نوازنده فلوگل هورن و همچنین خواننده برخی از قطعات به گروه ملحق شده است. 
سبک موسیقیایی این گروه ، سبک الکترونیک و چیل اوت است و این گروه برخی از قطعات مشهور جهان و همچنین چند قطعه که توسط داریوش صالح پور و رضا تاجبخش ساخته‌شده است را به اجرا درمی‌آورند.
این گروه در جدیدترین اجرای خود در تاریخ 27 مردادماه در محل استودیو تهران به نشانی چهارراه جهان کودک،اتوبان حقانی،کوچه شهیدی،کوچه کمان،پلاک 25 به هنرنمایی خواهند پرداخت.علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.bilito.ir مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه