ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

«گمشده» شروعی برای گروه «کراش»

با انتشار آهنگ «گمشده» نخستین قطعه رسمی گروه کراش فعالیت رسمی این گروه رسما آغاز شد.

«گمشده» شروعی برای گروه «کراش»به گزارش ریتم نو، نخستین آلبوم گروه موسیقی «کراش» به‌زودی روانه بازار موسیقی کشور می‌شود. این در حالی ست که قطعه «گمشده» از این آلبوم منتشر شد تا مخاطبان با فضای نخستین آلبوم رسمی گروه آشنا شوند.
گروه کراش که سال 95 فعالیت خود را در سبک راک در شهر اصفهان آغاز کرد، نخستین آلبوم خود را به همت موسیقی نت هشتم با مدیریت آقای محمد بکرانی، به‌زودی منتشر خواهد کرد.
این آلبوم شامل 9 قطعه بانام‌های؛ گمشده، بیرون از من، خط موازی، ثانیه‌های منجمد، دورمانده از من، رفیق، زود گذشت، شکل صورت‌ها و اینجا بدون تو است.
فلسفه و مضمون اشعار و ملودی‌های این گروه اغلب در رابطه با حس درونی انسان و پیدا کردن خود واقعی اوست که این نگرش به بهترین شکل در اولین قطعه این آلبوم تجلی‌یافته است.
ازجمله دیدگاه‌هایی که کوروش صمدی (تنظیم‌کننده، نوازنده پیانو، خواننده اول ) نسبت به آثار گروه دارد می‌توان به عشق خالص و روح آزاده انسان اشاره کرد که نقش به سزایی را در دل‌نشینی قطعات ایفا می‌کند.
صدای متفاوت و مدرن کراش با الهام از گروه‌های مطرحی چون ‏ (u2 , coldplay ،Daft punk , depeche mode و ....) است که در قالب کلام فارسی به آلبوم روح بخشیده است.
این گروه به رهبری کوروش و خشایار صمدی با همراهی امیر شمسی‌پور (نوازنده درامز) و مرتضی بوب (نوازنده گیتار باس) تشکیل‌شده که در تهیه آثار نیز با یکدیگر همکاری می‌کنند .
خشایار صمدی (نوازنده گیتار الکتریک، آکوستیک، خواننده دوم ) با دیدگاه متفاوتی که به گیتار دارد، توانسته نقش به سزایی را در صدا و آثار این گروه ایفا کند که یکی از ویژگی‌های بارز این گروه به شمار می‌آید.
همچنین عکس‌های این گروه توسط سحر عصار زادگان (عکاس و گرافیست) به ثمر رسیده است.
در ادامه می‌توانید قطعه «گمشده» از گروه «کراش» را از اینجا شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

برچسب ها: گروه کراش گمشده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه