ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

آلبوم «ریشه در باد» باربد هنرمند منتشر شد

آلبوم موسیقی و شعر «ریشه در باد»، اثری از باربد هنرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه بنفش اندیشه منتشر شد، این در حالی است که هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان آن را از طریق سایت ریتمو، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
آلبوم «ریشه در باد» باربد هنرمند منتشر شدبه گزارش ریتم نو، ریشه در باد نام اثری است در قالب شعر و موسیقی و داستان از باربد هنرمند که شامل 8 قطعه به عناوین «باغبان وفادار» (اول)، «شکوفه‌های تو در باغ»، «آفت‌ها»، «روز کذایی» (حمله آفت‌ها)، «سرود گرگ‌های پیروز»، «خلوت گندم‌ها»، «تنیده در باد» و «باغبان وفادار» (دوم) است. داستان این آلبوم، روایتی از گذشته یک هنرمند است که در استعاره ذهنی وی در قالب یک باغ و باغبانش شکل می‌گیرد و پس از سال‌ها در دیداری با معشوق جوانی‌اش این خاطرات و دغدغه‌ها به تصویر کشیده می‌شوند.
باربد هنرمند نوازنده گیتار، پیانو و خواننده کلاسیک در محدوده باس، از کودکی موسیقی را به‌صورت آزاد فراگرفته و در زمینه هارمونی و کنترپوآن شاگرد اساتیدی چون شهرام توکلی و علی اکبر قربانی بوده است. او همچنین سابقه فعالیت به‌عنوان خواننده باس در گروه‌های کر نیاوران، ایستگاه، اینترارکستر و دیسونانس را دارد.
شایان ذکر است آلبوم شعر و موسیقی ریشه در باد از سوی انتشارات نغمه بنفش اندیشه راهی بازار موسیقی شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت ریتمو اقدام نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه