ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

زانیار تور کنسرت‌هایش را لغو کرد/ راه اعتراض برادران خسروی

زانیار خسروی هم راه برادرش (سیروان) را برای اعتراض به وضع کنونی جامعه در پیش گرفت و تمامی تور کنسرت‌هایش را لغو کرد.
زانیار تور کنسرت‌هایش را لغو کرد/ راه اعتراض برداران خسرویبه گزارش ریتم نو، زانیار خسروی با انتشار ویدیویی از صحبت‌های حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، به مهم‌ترین مسائل روز جامعه از بی پولی و فقر تا بیکاری و ... اعتراض کرد و نوشت: «كدوم از اين حرفهايى كه تو فيلم هست رو انجام دادين؟ كدومش حتى به واقعيت نزديك بوده؟ 
پس چرا مشكل ارز به اين شدت وجود داره؟ چرا اين همه فقر و بيكارى وجود داره؟ چرا با هيچ اختلاسگر و هيچكدوم از موسسات مالى اى كه پول مردم رو تو روز روشن خوردن برخورد نشده؟ و هزاران چراى ديگه؟
انگار اين قضيه ديگه تو فرهنگ ما اپيدمى شده. 
خواننده اى كه به اين وضوح اشتباه مى كنه و در واقع مردم رو گول ميزنه اول ميگه فراموش كنين چى شد، فرداش انكار مى كنه قضيه رو، پس فرداش مردمو به چالش دعوت مى كنه و در نهايت از مردم دلگير و طلبكار ميشه، محصول همين طرز تفكر و برخورد مسئولينه.
شرايطى كه الان توش هستيم نياز به هيچ توضيحى نداره. با احترام به مردم عزيز بوشهر كه بليت كنسرتمو تهيه كردن ،خواستم از اين طريق اعلام كنم كه كنسرتهاى آتى خودم در بوشهر، اصفهان، شيراز، رشت و شهرهاى ديگه رو مجبورم كنسل كنم چون واقعا در شرايط روحى مناسبى نيستم.  از شما مردم عزيز تشكر مي كنم كه دوست داشتين در كنار هم باشيم، ولى عذرخواهى مى كنم از همتون چون واقعا در حال حاضر به هيچ وجه در توانم نيست.
دوستتون دارم»
لغو کنسرت  به بهانه اعتراض به وضعیت کنونی جامعه راه برادران خسروی است که در پیش‌گرفته‌اند و این اقدام را در این وضعیت بهترین راه می‌دانند که البته نظرات موافق و مخالف زیادی را در پی داشته است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه