ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
واکنش برنامه حالا خورشید به حواشی اخیر حمید هیراد:

رشید پور: به تلویزیون انتقاد دارم/ تا مشخص شدن اصالت موضوع نباید آبروی مردم را برد

رضا رشید پور با انتقاد از رفتار رسانه‌ها نسبت به حمید هیراد، از این خواننده دفاع کرد و گفت: چرا دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا آبروی یک نفر را تاراج کنیم؟! تا مشخص شدن اصالت موضوع نباید آبروی مردم را برد.
رشید پور: به تلویزیون انتقاد دارم/ تا مشخص شدن اصالت موضوع نباید آبروی مردم را بردبه گزارش ریتم نو، حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش دچار به دلیل انتشار ویدیویی از کنسرتش به اجرای پلی بک، از سوی مخاطبان موسیقی متهم شد، این روزها به دلیل حاشیه‌های زیادی که پیرامونش قرار دارد، صدر اخبار موسیقی کشور است تا جایی که امروز رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید به این موضوع پرداخت.
رشید پور در بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه گفت: «ناگهان هجوم بردن به سمت یک نفر که اصالت ماجرایی هم که هست در هزارتوی فضای مجازی است و معلوم نیست چه کسی درست می‌گوید. چون با یک جابه‌جایی کوچک در تراک صوتی می‌توان فیلم جعلی درست کرد و حیثیت یک نفر را به باد داد.»
وی همچنین اضافه کرد: «یک جوان بیست شش، هفت‌ساله (فکر می‌کنم همین حدود باشد) تلاش کرده در موسیقی و طرفدارهایی دارد و آهنگ‌هایی را منتشر می‌کند. اینکه همه ما دست‌به‌دست هم بدهیم آبروی طرف را تاراج کنیم و متأسفانه این کار در تلویزیون خودمان نیز صورت می‌گیرد و به تلویزیون خودمان انتقاد می‌کنم. ماها تا اصالت قضیه راندانیم نباید آبروی طرف را ببریم.»

در ادامه می‌توانید ویدیوی صحبت‌های این مجری را در برنامه حالا خورشید مشاهده کنید:



منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه