ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
به آهنگسازی حامد حافظی و خوانندگی وحید تاج،

آلبوم موسیقی "از برگ ها" روانه بازار موسیقی شد

آلبوم موسیقی "از برگ ها" به آهنگسازی حامد حافظی و خوانندگی وحید تاج و با حضور افتخاری استاد حمید متبسم توسط موسسه فرهنگی سپهر آوای سپندار منتشر شد.
آلبوم موسیقی به گزارش ریتم نو، این اثر در قالب موسیقی ارکسترال ایرانی است که تنظیم آثار بر عهده حسین فاضل و حامد حافظی است.
ضبط این اثر از اردیبهشت 95 آغاز و تا پاییز 96 مراحل میکس و مستر آن به پایان رسید و همچنین اشعار این آلبوم از فریدون مشیری و حافظ است.
لازم به ذکر است که استاد حمید متبسم در این اثر به‌عنوان همنواز آواز به ایفای نقش پرداخته است.
همچنین حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در مقدمه این آلبوم اشاره داشته:«حضور و حمایت هنرمندان پیشکسوت در این آثار هنری علاوه بر تکنیک و تخصص نگاه اندیشه و تفکر این هنرمندان جوان است.»
علیرضا دریایی: کمانچه ،ویولن ، ویولن آلتو، کریم قربانی: ویلنسل، آرین قیطاسی:ابوا، سیاوش برهانی:تار، میثم ملکی:تار، رامین علیپور: تمبک، آواز: وحید تاج، حنانه سعیدی:قانون، پاشا هنجنی:نی، حامد حافظی: سنتور، همنواز آواز: حمید متبسم، تنظیم: حسن فاضل-حامد حافظی، صدابردار،میکس،مسترینگ: سیداحمد میرمعصومی، استودیو نغمه سازان دلنشین و طراح جلد آلبوم: وفا عوامل آلبوم موسیقی "از برگ ها" را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است حامد حافظی کارشناس موسیقی و متولد شهر قم است و او در کارنامه هنری خویش دو آلبوم تصویری رقص پاییز و آوای سپندار را به خوانندگی وحید تاج دارد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه