ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
پارادوکس این خواننده در کنسرت تهران

رستاک بازهم ریتمیک می خواند!

رستاک حلاج خواننده عاشقانه خوانی که همه او را با آهنگ های عاشقانه غمگین به یاد می آورند با اجرای قطعه ای ریتمیک در کنسرت 31 تیرماه خود در کنار دیگر قطعاتش، به مخاطبانش نوید انتشار قطعات ریتمیک بیشتری را داد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.
رستاک بازهم ریتمیک می خواند!به گزارش خبرنگار ریتم نو، با آمدن گروه روی سن، "تنهایی" به عنوان قطعه آغازین به اجرا درآمد. پس از اجرای آن، رستاک ضمن خوش و بش با حضار گفت: "بالاخره پس از ۷ماه دوباره تهران. چقدر خوشحالم که شما را میبینم. نمیدانید این هفت ماه بدون شما چطور به من گذشت. امیدوارم از این‌ اتفاقها بیشتر بیفتد و من بیشتر بتوانم روی ماه شما را ببینم و امیدوارم با انرژی که امشب به من میدهید، شب فوق العاده ای با هم داشته باشیم."
رستاک بعد از اجرای "جوون مرگ" گفت: "حالا نوبت امتحان رسیده است. کارهای جدید را حفظ هستید؟" و قطعه جدید "زیبایی" را به اجرا درآورد. همخوانی مردم در حین اجرای این قطعه باعث خوشحالی رستاک شد و او گفت: "فکر‌ کنم از زمان پخش این اهنگ‌ هنوز یک‌ ماه هم نگذشته است. دم شما گرم که اینقدر جدی هستید."
رستاک بازهم ریتمیک می خواند!
رستاک به مانند کنسرت های قبلی قطعه "عشق" را تقدیم به هوادارانی کرد که از شهرهای دیگر برای تماشای کنسرت او به تهران آمدند. او بعد از اجرای این قطعه، گفت: "امشب یکی از مفاخر ادبیات معاصر و استاد همه ما اینجا هستند. ایشان اینقدر عزیز و دوست داشتنی اند که من جلویشان سر تعظیم فرود میاورم. ایشان اجازه انتشار بسیاری از کلمات و ترانه های ما را داده و به کلمات ما جرات پرواز میدهند‌. به افتخار استاد محمد علی بهمنی. ای کاش همه اینطور بودند و قلب به این زیبایی داشتند."
در ادامه بخش اول کنسرت "غلط"، "گفتن نداره" و "شرابی" نیز اجرا شدند.
رستاک بعد از اجرای "گفتن نداره" به حضار گفت: "یک قسمت آهنگ را یادم‌ رفت بخوانم که باعث شد بچه ها قطعه را زودتر تمام کنند. مرسی که متوجه نشدید."
بعد از سه دقیقه آنتراک، گروه دوباره روی سن آمده و  این بار رستاک در حین نواختن گیتار "آخر اسفند" را اجرا کرد. بعد از اجرای این قطعه، رستاک حضور بابک صحرایی را در سالن اعلام‌ کرد و گفت: "او برادر بزرگترم است و مثل برادرم دوستش دارم."
سپس قطعات "گردنبند"، "دریا" و "نسکافه" اجرا شدند.
رستاک بازهم ریتمیک می خواند!
بعد از اجرای "نسکافه"، رستاک گفت: "نوازنده ساکسوفون من اینقدر هنرمند است که حتی در اسمش هم آرت دارد. به افتخار آرتور آواساپیان." پس از تشویق های مردم، رستاک اضافه کرد: "حالا که به اینجا رسیدیم از بقیه اعضای گروهم نیز تشکر میکنم." و سعید خیرخواه(پیانو و کیبورد)، شروین شهبازی و اشکان دباغ(گیتار)، ماکان یعقوبی(پرکاشن)، کیان ایرجی(گیتار الکتریک)، مجید فخاریان(گیتار بیس) و سینا پرتوی (درامز) را معرفی کرد که مورد تشویق پرشور حضار واقع شدند."
سپس رستاک قطعه قدیمی "آرایش" را برای نخستین بار به صورت زنده اجرا کرد که با استقبال زیاد مردم مواجه شد. پس از اجرای "چمدون"، او گفت: "من آهنگ شش و هشت زیاد دارم. ولی برای نخستین بار در عمرم دو آهنگ خواندم که شش و هشت ریتمیک بود‌ و یکی همین چمدان است. باز هم از این کارها کنم؟" تشویق های بی امان حضار پس از این پرسش نشان داد که قطعات ریتمیک رستاک هم‌ مثل قطعات آرام و غمگین او مورد توجه است. وی ادامه داد: "پس حتما این کار را انجام‌ میدهم ولی با همان سبک و سیاق رستاکی."
در ادامه قطعات "دانشگاه"، "شمال"، "ته سیگار" و "وقت خواب" و قطعه ای جدید و منتشر نشده توسط رستاک و گروه به عنوان قطعه پایانی اجرا شد.
در انتهای مراسم از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اماکن نیروی انتظامی، مدیریت، حراست و کارکنان سالن میلاد، علی اتفاق(مدیر اجرایی کنسرت)، سجاد مهدی پور(صدابردار)، صادق مرادی(نورپرداز)، بهمن صادقی(نمایشگر سالن)، امید حسنی(تصویربردار)، منوچهر حسنی(تهیه کننده) و عوامل شرکت آوای باران تشکر بعمل آمد.
رستاک بازهم ریتمیک می خواند!
از نکات قابل توجه کنسرت همراهی پرشور هواداران رستاک حین این اجرا و تنظیم‌ متفاوت برخی قطعه ها مانند "ته سیگار" بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. رستاک درباره تنظیم جدید این قطعه گفت: "۹سال از انتشار ته سیگار میگذرد و خیلی خوشحالم که هنوز خیلی ها من را با این آهنگ می شناسند و آهنگ مورد علاقه شان است. راستش را بخواهید اینقدر این قطعه را خواندم که برایم قدیمی شده است.چون سه سال قبل از انتشارش هم‌ آن را میخواندم و دیگر از اجرایش خسته شده بودم. امیدوارم تنظیم جدید آن را که با همکاری بچه های گروه بود، دوست داشته باشید."
شهره سلطانی، ناصر زینلی که به تازگی مجوز فعالیت در حوزه موسیقی گرفته است، اشپیتیم آرفی و حامد حنیفی از دیگر مهمانان این مراسم‌ بودند.
این کنسرت ۳۱تیر ماه سال جاری به همت موسسه آوای باران طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه