ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

آلبوم «کیمیای مهر» در بازار موسیقی منتشر شد

آلبوم «کیمیای مهر» با برداشتی از ترانه‌های بومی، به آهنگسازی مهدی حاجی قاسمی و خوانندگی عبدالله ساور علیا، راهی بازار موسیقی شد.
آلبوم «کیمیای مهر» در بازار موسیقی منتشر شدبه گزارش ریتم نو، کیمیای مهر اثری تازه به آهنگسازی مهدی حاجی قاسمی و آواز عبدالله ساور علیا است که بر سروده‌هایی از این خواننده و ترانه‌سرا، مولانا، باباطاهر، حافظ، وحشی بافقی، معینی کرمانشاهی، عطار و خواجوی کرمانی و در قالب ۱۴ قطعه ازجمله «قلندرانه»، «سازوآواز شور»، «عاشقانه»، «سازوآواز شوشتری»، «دردانه»، «مستانه» و…به اجرا درآمدهاست.
مهدی حاجی قاسمی (تار و سه‌تار)، علی درویش نوری (عود)، مسلم علیپور (کمانچه)، مرتضی صنایعی (نی)، پژمان بلورچی (دف و تمبک) نوازندگانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.
صدابرداری قطعات این آلبوم در استودیو کندو، نهاله و پاییز و میکس و مسترینگ آن‌ها در استودیو پارت – بهنام شهرکی و استودیو پاییز – حسن خدایی نیا صورت گرفته است و موسسه فرهنگی هنری هزار و یک نقش – مجتبی حسن پور، طراح گرافیک آن بوده است.
شایان‌ذکر است که آلبوم کیمیای مهر با آهنگسازی مهدی حاجی قاسمی و خوانندگی عبدالله ساورعلیا، راهی بازار موسیقی شد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین شنیدن آنلاین قطعات این آلبوم از طریق سایت نواک امکان‌پذیر است.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه