ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شد

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری، از سوی شرکت آوای راز کویر منتشر شد. این در حالی است که هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان آن را از طریق سایت ریتمو، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شدبه گزارش ریتم نو، کنت کنزا، نام اثر تازه‌ای از مصباح قمصری است که با نوازندگی، تنظیم و صدای او به اجرا درآمده و هانیه کیان در همخوانی این اثر قمصری را همراهی کرده است.
این آلبوم در قالب 7 قطعه با عناوین «مقدمه»، «نبرد خدایان»، «تا مرگ»، «هوش دار»، «چشم آتش»، «شبی بود» و «جام جان» بر سروده‌هایی از مصباح قمصری، مولانا، شاه نعمت‌الله ولی و شیخ بهاءالدین ساخته‌وپرداخته شده است.
قمصری همچنین نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار 12 سیم، گیتار باس پیانو، کلارینت، سازهای کوبه‌ای و سینتی سایزر را در اثر تازه خود بر عهده داشته و صدابرداری، میکس و مسترینگ و گرافیک آن را انجام داده است. معین هاشمی نسب و احسان محمدی نیز به‌عنوان عکاس، با این مجموعه همکاری داشته‌اند.
شایان‌ذکر است که آلبوم موسیقی کنت کنزا با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و صدای مصباح قمصری و همخوانی هانیه کیان، راهی بازار موسیقی شد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه