ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

کنسرت مشترک سالار زمانیان و شهریار ایمانف در تالار وحدت برگزار می‌شود

سالار زمانیان به همراه شهریار ایمانف (نوازنده برجسته آذربایجان)، هفدهم مردادماه سال جاری در تالار وحدت کنسرت مشترکی را برگزار می‌کند.
کنسرت مشترک سالار زمانیان و شهریار ایمانف در تالار وحدت برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، در اين کنسرت مشترک، قطعاتي با آهنگسازی و تنظيم سالار زمانيان به اجرا درخواهد آمد. همچنین مخاطبان شاهد اجرای قطعاتی از شهریار ایمانف با تنظیم سالار زمانيان خواهند بود.
بهنام ابوالقاسم (پیانو)، تینا جامه گرمی و نیما زاهدی (ویلن)، داریوش حجازی (ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویولن‌سل) در این اجرا روی صحنه می‌روند و در کنار سالار زمانیان و شهریار ایمانف به هنرنمایی می‌پردازند.
شهریار ایمانف نوازنده تار و عود هنرمند جوانی است که در کار خودش استاد و در جهان بسیار شناخته‌شده است و تکنیک و سرعتی فوق‌العاده و درعین‌حال احساس مثال‌زدنی دارد.
سالار زمانیان موسیقی را با پدرش (منوچهر زمانیان) آغاز کرده و سپس با استاد کیوان ساکت به‌صورت حرفه‌ای ادامه داده است وی در فستیوال‌های گوناگونی چون  "جشنواره موسیقی خلیج‌فارس٩١” ، "جشنواره رَنگ موسیقی ٩٢” ، و "جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر٩۴” شرکت کرده و کاندیدای بهترین موسیقی در فستیوال بین‌المللی تئاتر ٢٠١١ شده است.
 زمانیان همچنین نوازنده ارکستر ملی وزیری به سرپرستی استاد کیوان ساکت است که اجراهای گوناگونی همراه با این ارکستر و یا به‌صورت فردی داشته است. نوازندگی در آلبوم تصویری "یک‌خانه پر زِ مستان” ساخته‌ی کیوان ساکت با صدای سالار عقیلی،قطعه "غریو” ساخته‌ی وی برای تار و کویینتت زهی،”تِم و واریاسیون” ساخته‌ی کامبیز روشن روان برای تار و کوارتت زهی و… از جمله کارهای او به شمار می‌رود.
کنسرت مشترک سالار زمانیان و شهریار ایمانف 17 مردادماه سال جاری در تالار وحدت ساعت 21 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.
کنسرت مشترک سالار زمانیان و شهریار ایمانف در تالار وحدت برگزار می‌شود
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه