ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۷
در جدیدترین کنسرت این خواننده مطرح شد:

امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفت

امیرعباس گلاب ۱۰ تیر ماه سال جاری کنسرت خود را بابیان مشکلات آب‌وهوایی خوزستان روی صحنه برد و قطعه «بخشش» را در حضور «حمید صفت» اجرا و از حل مشکل وی ابراز خوشحالی کرد.
امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو، برنامه با شمارش معکوس و پخش تصاویر اعضای گروه نوازندگان و امیرعباس گلاب در نمایشگر آغاز و «سادس» (با پخش کلیپ) به‌عنوان نخستین قطعه اجرا شد. 

خوزستان آب‌وهوای مناسبی ندارد
بعد از اجرای این قطعه، امیرعباس ضمن سلام و خوش‌آمد گویی به حضار گفت: «زندگی من مثل تُنگ آب است و من هم مثل ماهی دور از آن احساس خفگی می‌کنم و بدون شما می‌میرم. چه چیزی بهتر از این است که با ما با کنسرت‌هایمان دل شما را شاد کنیم.آدم شادی‌هایش را که حذف نمی‌کند. اگر بخواهد چیزی را درست کند، غم و غصه‌اش را از بین می‌برد‌ به خاطر شاد بودن که نباید کنسرت‌ها را لغو کنیم. خیلی‌ها آرزو دارند که اصلاً کنسرت برگزار نشود.ما سال‌ها تلاش کردیم روی استیج بمانیم فقط و فقط به خاطر شادی شما. رسالت من این بود که  در حوزه موسیقی چیزی باشم که شما می‌خواهید و تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم.اکنون‌که خوزستان آب‌وهوای مناسبی ندارد و کسی فریادرس آن‌ها نیست، امیدوارم مسئولان هم رسالت خود را حل مشکل مردم آن بدانند.»
امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفت
 وی همچنین بعد اجرای قطعه «دیوونه» گفت: «زمان‌هایی بود که من خودم در صندلی‌های این سالن می‌نشستم. احتمالاً حالا هم اینجا کسانی هستند که می‌خواهند در آینده چهره معروفی شوند ولی هنوز شناخته‌نشده‌اند. خواهش می‌کنم به‌افتخار این افراد که همه در آینده آن‌ها را می‌شناسیم، دست بزنید.»
از مهمانان ویژه این سانس می‌توان از خانواده امیرعباس، پژمان بازغی، علی اوجی، محمدرضا عقیلی، علی دیباج، امیر و ایمان ربیعی نام برد. 

امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفت
«کودکانه» سورپرایز کنسرت تیرماه
از نکات قابل‌توجه این کنسرت اجرای قطعه جدید «کودکانه» به‌عنوان سورپرایز و قطعه عشق تو در میان مردم بود که در هنگام اجرای آن لحظاتی فرزند خواهرش را در آغوش گرفت. وی همچنین با نواختن گیتار برای نخستین بار، قطعه «خدایا کجایی» را اجرا و به افرادی چون ناصر ملک مطیعی، عارف لرستانی، ناصر چشم آذر، خسرو شکیبایی، ناصر حجازی، ناصر عبداللهی، عباس کیارستمی، علی معلم، افشین یداللهی، داوود رشیدی، حسن جوهرچی، بابک بیات، هادی نوروزی، منصور پورحیدری، ناصر فرهودی، محمود جهان، فردین، علی طباطبایی، حبیب محبیان، مرتضی پاشایی و دیگر عزیزانی تقدیم کرد که در این سال‌ها از میان ما رفتند. 

امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفت
تقدیم قطعه «بخشش» به حمید صفت
مهم‌ترین اتفاق این کنسرت را می‌توان اعلام خبر حضور حمید صفت در سالن دانست که با تشویق بی‌امان او توسط حضار همراه بود. امیرعباس درباره حضور او گفت: «خدا شاهد است که من در اجراهای اخیرم همیشه اسمش را میاوردم و حس می‌کردم هنگام اجرای قطعات کنار من است و انشا الله روزی این اتفاق هم بیفتد.از صمیم قلبم خوشحالم که مشکل دوست و برادرم حمید صفت حل شد.» سپس امیرعباس با نشستن روبروی حمید صفت قطعه «بخشش» را اجرا و به او تقدیم کرد. 
در فواصل برنامه قطعات بانو جان(با پخش کلیپ)، لعنت(با همراهی نور گوشی‌ها)، بازم رفت، گونه، شاه قلبم، قبل از تو، سادس(برای بار دوم با نوازندگی رضا تاجبخش)، دلخوشی و صدای بارون به اجرا درآمدند.  
در این برنامه امیرعباس گلاب از کمک‌های رضا خانزاده، مدیرکل دفتر موسیقی و حراست وزارت ارشاد، اداره اماکن نیروی انتظامی، مدیریت و کارکنان سالن میلاد، پوریا مطلبی و سجاد مهدی پور (صدابرداران سالن)، آقایان افتخار و مرادی (مدیریت نور سالن)، آقای علیزاده(کارگردان تصاویر نمایشگر)، حمیدرضا روزبهانی و مهیار ضمیری تشکر کرد.‌ 
امیرعباس گلاب: کسی فریادرس خوزستان نیست/ «بخشش» برای حمید صفت
اعضای گروه موسیقی امیرعباس گلاب را عرفان قوی قلب(پرکاشن)، عرفان پاشا(ویولن)، آرین قیطاسی(ابوا)، علی آقایی(گیتار باس)، فرزاد رضایی (گیتار) تشکیل می‌دادند و نوازنده‌های مهمان نیز امیر محسنی، کیان دارات و رضا تاجبخش بودند. 
این کنسرت با اجرای قطعه «باید ببخشمت» پایان یافت و در هنگام اجرای این قطعه باوجود درخواست امیرعباس مبنی بر خاموش کردن چراغ‌های سالن به احترام‌ مردم، این اتفاق نیفتاد و این موضوع باعث شد برخی حضار سالن را قبل از پایان اجرای قطعه پایانی ترک کنند. 
کنسرت امیرعباس گلاب دهم تیر ماه سال جاری به همت شرکت فرهنگی هنری «اکسیر نوین» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  طی دو سانس برگزار شد.

نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
دتری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
باتشکر از توضیحات کامل شما
تقویم هنری ادامه