ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۷
از صبح امروز و در سراسر کشور

دومین آلبوم کاوه آفاق منتشر شد/ رونمایی از «شال»

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به نام «شال» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد و چهارشنبه 13 تیر ماه مراسم رونمایی و جشن امضای این اثر برگزار می‌شود.
دومین آلبوم کاوه آفاق منتشر شد/ رونمایی از «شال»به گزارش ریتم نو، دومین آلبوم این خواننده پاپ – راک در حالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شده که این خواننده پیش‌تر آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را دو سال پیش روانه بازار موسیقی کشور کرده بود و کنسرت‌های زیادی را نیز در تهران روی صحنه برده است. 
آلبوم «شال» جدیدترین اثر رسمی آفاق در ده قطعه به نام‌های: شال، ملودی، باشگاه بازنده‌ها، امسال، تو، غم بی‌پایان، پرانتز، دل، منجی و مرز مرده منتشرشده است که آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود کاوه آفاق بر عهده داشته است. 
علی توده فلاح ترانه‌سرایی است که ترانه یکی از قطعات این آلبوم را سروده و بقیه ترانه‌ها از سروده‌های خود آفاق است. 
آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد نیز در بخش تنظیم با این هنرمند در آلبوم جدیدش همکاری کرده‌اند. 
کاوه آفاق که در تمام کنسرت‌ها و اجراهای زنده‌اش با ساق‌بندهایی به زنگ پرچم ایران ظاهر شده است، این بار نیز در پوستر آلبوم جدیدش این ماجرا را تکرار کرده است تا بار دیگر میزان علاقه این خواننده به کشورش مشخص شود. 
آفاق دراین‌باره معتقد است: « هرکس که من را از نزدیک می‌شناسد، می‌داند که من شدیداً آدم وطن‌پرستی هستم و از چند سالِ پیش که اولین ویدئوهایم پخش می‌شد، این ساق‌بندها را در دستم می‌انداختم و به‌هرحال به‌نوعی سعی داشتم با آن ملیت و علائق وطن‌پرستی خود را نشان دهم. شاید هم یک‌جور کاراکتر سازی باشد که به‌هرحال به نظرم تأثیر خوبی در بهتر دیده شدن کارهایم داشت. جالب است بدانی من حتی زمانی که خارج از ایران بودم و مشغول برخی کارهای موسیقی شده بودم، این ساق‌بندها را در دستم می‌انداختم که از همان زمان دیگر به‌نوعی به آن‌ها عادت کرده‌ام.»
او درباره آلبوم جدید خود نیز می‌گوید: «این آلبوم شامل چند کار قدیمی و پرخاطره من در کنار آثار جدید است که امیدوارم موردتوجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.»
گفتنی است مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق چهارشنبه 13 تیر ماه در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب از ساعت 16:30 الی 20 برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است. 
دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولیدشده است و از سوی پخش هنر اول روانه بازار موسیقی کشور شده است. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه